PRODUK UNTUK HILANGKAN JERAGAT DAN PARUT JERAWAT

Parut jerawat dan jeragat menyebabkan wajah nampak tidak berseri. Berlubang-lubang dan hitam. Tambahan pula nak jadi raja sehari. Macam-macam produk di cuba kelihatan wajah cantik.Tahukah anda untuk merawat parut jerawat dan jeragat perlu di lakukan bermula dari dalaman. Pelbagai produk tidak kira mahal atau murah berada di pasaran tetapi yang manakah lebih berkesan dan selamat. Kebanyakkan produk untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat selalunya menyebabkan kulit mengelupas dan menjadi penyebab kanser.  Jadi apakah produk yang berkesan dan sesuai serta selamat?

Antara produk yang saya cadangkan untuk menghilangkan jeragat  dan parut jerawat ialah:

Set Kulit Jeragat Jerawat Shaklee

Energizing Soy Protien (ESP) - Merupakan sumber protien yang penting dalam pembentukan sel. Ia memulihkan tisu-tisu yang telah rosak. Pengambilan yang konsisten akan menjadikan kulit semakin putih berseri dan anjal. Bagi ibu yang lepas bersalin ia juga sangai sesuai untuk menghilangkan strechmark dan parut pembedahan.

Set Kulit Jeragat parut jerawat Shaklee

Vita-E - Mengekalkan kelembapan kulit dan sebagai vitamin cinta untuk orang lelaki. Boleh juga digunakan sebagai masker untuk kulit yang licin.

VitaC - Mempunyai antioksidant yang tinggi untuk melindungi kulit daripada pencemaran persekitan. Ia juga mengeluarkan kolagen secara semulajadi untuk menganjalkan kulit. Selain itu, ia membantu memutihkan kulit dan menghilangkan kulit kusam.

B-complex - Membantu mengekalkan kelembapan kulit dan kulit kelihatan glowing. Bcomplex membantu menghilangkan stress. Apabila stress hilang muka pun lambat berkedut. 

Itu dari segi dalaman, dari segi luaran pula Shaklee mengeluarkan produk penjagaan luaran untuk kulit berjeragat iaitu Set Nutriwhite.. 

Korang klik link ini:


Untuk testimoni Set Kecantikan Shaklee korang boleh klik link yang ohsem ni:

Testimoni Set Kecantikan Shaklee

Jika berminat hendak membuat tempahan, Korang boleh je order di talian: 

016-6684862 
Ain Ridzuan

Nak penjimatan sehingga 20%? Korang boleh mendaftar keahlian Shaklee untuk diskaun sepanjang hayat.

2 comments:

  1. Terimakasih atas informasinya karena saya lagi cari informasin tentang cara menghilangkan jerawat secara alami
    .

    ReplyDelete
  2. terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
    .

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in