ATASI MASALAH PICKY EATER DENGAN MEALSHAKE

Anak susah makan memang mimpi ngeri bagi ibu bapa. Tambahan pula anak jenis memilih makanan. Macam-macam jenis produk yang di cuba untuk menambah selera makan anak. Tambahan pula sekarang ini ada pelbagai jenis susu khas untuk picky eater.

Masalah picky eater berlaku kerana kanak-kanak takut untuk mencuba makanan yang baru. Apa yang boleh dibuat ialah yakinkan mereka dengan kesedapan makanan yang disediakan.

Jadi apakah penyelesaian masalah anak picky eater?

Penyelesaian anak picky eater atau memilih makan ialah Mealshake. Mealshake selamat diambil dari berusia 1 tahun keatas mengikut sukatan yang ditetapkan. Mealshake merupakan sejenis multivitamin berbentuk serbuk atau susu vanilla yang lengkap 24 jenis vitamin di dalamnya. Jika anda kerap mabuk atau alah ketika mengandung dan tidak boleh menelan pil, Mealshake boleh diambil untuk membekalkan nutrisi yang cukup pada bayi.

Selain untuk masalah kanak-kanak yang picky eater Mealshake juga membantu kanak-kanak yang sering demam dan selsema, mempunyai asthma, Ekzema dan masalah berat badan. Mealshake membantu meningkatkan sistem pertahanan badan daripada kerap sakit kerana kandungannya mengandungi VitaC. Saya juga ada berkongsi tentang cara menangani anak susah makan.

Ini adalah senarai bahan yang berada di dalam satu canister Mealshake.

Tips menangani anak susah makan Mealshake shaklee
Berikut adalah testimoni pengguna yang menggunakan Mealshake:

picky eater anak susah makan mealshake shaklee

Untuk tempahan dan maklumat lanjut, anda boleh hubungi atau SMS/Wassup/Telegram saya di 016-6684862 (Ain Ridzuan).

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in