MERAWAT GASTRIK DENGAN ESP SHAKLEE

Sekarang ni memang trending di media sosial tentang jeruk mempelam. Kecur air liur nengok sampai cari resepi jeruk mangga lah. Nengok resepi ini macam senang je.. Hehehe.. senang memang senang tapi bila penyakit MALAS sampai memang susah.. Macam saya order aje esok sampai rumah. Order dengan kengkawan Shaklee gak.

Ni resepi jeruk mangga..


Ni jeruk mangga yang saya order..


Tapikan kalau orang ada sakit gastrik memang seboleh-bolehnya kena elak jeruk. Memang pantang besar lah kalau makan jeruk kerana jeruk mempunyai asid yang tinggi dan boleh menyebabkan keradangan pada ulser perut. Boleh guling-guling bila sakit. Lebih-lebih lagi kalau jeruk beli kat kedai yang menggunakan cuka dan bahan kimia yang dibenarkan. Saya dulu ada juga gastrik sebab malas nak makan hehehe.. Bila lambat makan mesti angin masuk menderu-deru, terkentut-kentut dan pedih ulu hati. Nak minum air bikarbonat pon tak boleh. 



Tapikan lepas saya makan ESP, terus hilang gastrik... Dah boleh makan jeruk, nenas dan air gas dengan bahagianya. ESP ini bersifat alkali dan apabila ia bergabung dengan makanan yang tinggi asid, ia meneutralkan. Serius saya dah lama tak kena gastrik! Puasa Ramadhan pun dapat penuh. Haa... Ni testimoni ESP tentang Gastrik..




Haa... nilah ESP yang hilangkan gastrik tu. Harga RM 150.00 dan tahan sehingga 2 bulan. Tak mahalpun sebab selain boleh hilangkan gastrik ia juga boleh memutihkan kulit. Saya ada menulis entry tentang ESP tentang Khasiat ESP. ESP juga boleh untuk merawat jeragat dan kecantikan kulit.

Pesanan: Berminat nak daftar ahli Shaklee? Boleh je daftar keahlian Shaklee untuk makan sendiri atau nak tambah pendapatan sampingan, saya akan bantu sebaik mungkin. Modalnya hanya sebanyak RM 75.00 SM/RM 85.00 SS aje.

Jika anda berminat nak order ESP atau nak daftar ahli Shaklee, Boleh je terus hubungi saya...

3 comments:

  1. Hantu asam macam saya memang kena consider ESP sebab nak elakkan keadaan perut yang berasid! Nice sharing dear...

    Vivix Suplemen Terbaik Melawan Kanser

    ReplyDelete
  2. vitamin shaklee bagus untuk kesihatan kita semua..jadi kena amalkan selalu makanan tambahan dari produk shaklee ini

    ReplyDelete
  3. memang banyak betul testimoni orang gastrik serasi dengan ESP ni.. memang terbukti lah kan

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in