TIPS HILANGKAN BAU KETIAK YANG MASAM

Bau ketiak dan badan berbau akan menyebabkan keyakinan kita rendah kerana malu. Macam-macam petua di lakukan untuk menghilangkan bau ketiak dan bau badan tetapi masih tidak jalan. Ada juga sesetengah orang tidak perasan yang mempunyai bau ketiak atau bau badan yang kurang menyenangkan kerana dah terbiasa dengan bau tersebut. Kawan-kawan nak tegur pun takut terasa hati. Meh sini saya share tips hilangkan bau ketiak dan badan yang masam.



  • Sental ketiak dengan hirisan limau purut setiap kali mandi
  • Mandi 2 kali sehari
  • Elakkan pemakanan yang berminyak dan pedas. Pengambilan makanan tersebut akan menyebakan kelenjar peluh aktif. Pengambilan bawang putih yang berlebihan juga akan menyebabkan badan berbau.
  • Elakkan mengambil ubat-ubatan yang menyebabkan badan berbau
  • Sental ketiak dan badan dengan hampas kelapa sekaligus akan membantu melembutkan kulit
  • Pakai pakaian yang menyerap peluh seperti cotton.


hilangkan bau ketiak dan bau badan shaklee

  • Amalkan Alfalfa Shaklee - Alfalfa Shaklee membantu menghilangkan bau ketiak dan badan yang kurang menyenangkan kerana fungsi Alfalfa untuk menyingkirkan toksin. Korang perasan tak kalau jarang bersenam, sesekali bersenam terus peluh keluar masin dan bau tengik yang teramat. Haaa.. tu maknanya toksin kelur dari badan. Kalau korang ambil Alfalfa Shaklee ni dapat pakej lain tau iaitu boleh kuruskan badan!! Hooyaa!! Kalau yang ada angin satu badan tu memang sessuai.. Tambahan pula kalau orang bada berisi dan selalu berpeluh dipeha, konpem ada keputihan. Alfalfa membantu menghilangkan keputihan juga disamping menambah 'grip'.
hilangkan bau badan dan bau ketiak shaklee

Harga RM 53.75 aje sebotol untuk Alfalfa kecil ada 330 biji. Tahan berbulan-bulan..


Berminat nak order? Klik aje link ini:


Atau terus je hubungi saya di 016-6684862 (Ain Ridzuan)
  • Konsultasi percuma akan diberikan.

5 comments:

  1. ketiak masam suami katanya pengubat stress isteri. aci tak? hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh ler sebagai pengubat stress.. hehe..

      Delete
  2. cerita pasal ketiak masam ni, teringat kes suami kawan demam panas akibat tercium bau ketiak masam hangit seorang pekerja buruh. hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi sampai demam macam nampak hantu.. hehe

      Delete
  3. Terbaik infonya. Terima kasih admin share info yang bagus sekali. Salam dari blogger blogwalking ya.

    Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA, PUTIHKAN KULIT, GLOWING, FLAWLESS]

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in