KURUS BERSAMA SHAKLEE (PROGRAM PELANSINGAN SHAKLEE)

KURUS BERSAMA SHAKLEE (PROGRAM PELANSINGAN SHAKLEE)

Hi all gourjes… sekarang ni banyak lambakan produk pelansingan kurus di pasaran samapai tak tahu nak pilih mana satukan? Semuanya menarik, tertarik dan yang paling penting cepat kurus! Sebulan turun 10 kg! Wowww!! Bestnye…. Tetapi adakah ia semudah itu untuk kurus? Kalau ia mudah tidak perlulah Diet Atkin (Diet Protien), Diet Karbo, Diet Plan yang bermacam-macam lagi (siap ada coaching diet tu!)

Asas penurunan berat badan ialah DISIPLIN… Tiada disiplin, agak mencabar untuk menurunkan berat badan. Bayangkan penggunaan kalori harian kita hanya 1800 kcl tetapi kita makan sehingga 3000kcl.. yang lagi 1200 kcl tu nak simpan dimana… maka jadilah ia lemak yang menumpang dibadan kita..

Pemilihan set pelansingan juga penting.. pastikan ia selamat dan tidak memudaratkan. Shaklee ada memperkenalkan Set Kurus Shakle/Set Pelansingan/Slimming Set Shaklee yang selamat dan terbukti berkesan iaitu Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea, Alfalfa dan Lecithin

Jom kita nengok apakah peranan supplement-suplement ini:


Cinch Shake Mix berperanan untuk meningkatkan metabolisma. Bila metabolism meningkat secara automatik pembakaran lemak akan jadi laju. Tu sebab jika sesetengah orang yang minum Cinch Shaklee mereka akan jadi berpeluh-peluh. Cinch Shaklee juga membantu menghilangkan geleber selepas kurus. Ia juga bertindak sebagai pembina otot dan sesuai untuk ahli gym.


Cinch Energy Tea Mix
Memberikan tenaga yang pantas dan rasa asyik ketika menikmatinya. Gabungan teh hijau, teh merah dan putih menjadikan ia umph! Bertindak juga sebagai antioksidant… sambil-sambil minum the nak kurus boleh awet muda gitu…


Lecithin
Bertindak sebagai pencair lemak dan pembersih salur darah yang efektif. Sebiji Lecithin mengandungi 530mg dan anda memerlukan 6000mg ke 7000mg of Lecithin untuk memecahkan lemak. Dalam erti kata lain jika disertakan bersama senaman, lagi cepat penurunan. Ia juga mengurangkan sembelit kerana ia berfungsi sebagai pelembut najis dan meleraikan toksin di dalam usus. 


Alfalfa
Merupakan raja tumbuhan yang berfungsi sebagai pembuang toksin yang selamat dan membantu sistem pelawasan penghadaman dengan lembut. Alfalfa juga boleh dihancurkan dan bancuh bersama air. Bagi pesakit SLE, anda wajib mendapat nasihat pakar sebelum mencuba. Ia juga tiada pewarna tiruan, pemanis tiruan dan pengawet makanan.


Beberapa testimoni pengguna yang berjaya menggunakan Set Kurus Shaklee:








Berminat?

Anda boleh terus hubungi saya:

Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862)
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in