MASAKAN INDONESIA DI WARONG LEKO

Siapa suka makan makanan Indonesia angkat tangan! Hehe.. Saya dulu sebenarnya tak minat langsung makanan Indonesia. Ye lah asyik pandang asam pedas dan masak lemak cili padi aje.
Dulu-dulu ingatkan ayam penyet tu ayam yang diketuk sampai penyet. Haha... rupa-rupannya ayam goreng yang dimakan bersama tempe, tauhu dan sayur.


Dalam banyak-banyak restoran Indonesia yang yang saya pernah pergi ada satu restoran Indonesia yang sedap iaitu Warong Lekò terletak di Pusat Perniagaan Sungai Buloh, Selangor. Memula terjumpa restoran ni sebab masa tu dah lambat balik dari Hospital jadi hanya restoran ni je lah yang menerima kami. Hehe..

Dekorasi nya boleh tahan cantik ala-ala warong dan disediakan perkhidmatan WiFi tapi kene minta password la. Anda menu yang hot di sini ialah Iga Hot Plate dan Pisang Goreng Cheese... Memang sedap! Jom layan beberapa keping gambar...


Menu makanan..


Ni IGA Hot Plate... Mantap!


Ayam penyet berserta Sup Otot.. Pasni laki ku terus boleh join angkat berat sebab dah makan otot.. hehe


Air dia memang meleleh.. Ni Fresh Orange, Apple Jus, Air Bandung Gembira..


Korang boleh je datang kat sini sebab tutup jam 10.30 malam.. rasanya ia buka setiap hari. Kat sini tak de lah sesak sangat... kira senang la nak dating dan makan bersama keluarga...

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in