CARA HILANGKAN KEGATALAN GIGITAN NYAMUK

Ruam dan gigitan serangga pada bayi akan menyebabkan ketidak selesaan. Anak saya mempunyai kulit yang putih bila kena gigitan nyamuk memang nampak kesan gigitan nyamuk yang merah. Kalau balik taska kadang-kadang ada gigitan nyamuk di pipi. Dah kurang kecolmelannya itu. Hehehe...

Dulu masa derang kena gigitan nyamuk tahap super saya, saya pernah sapukan dengan krim khas untuk gigitan nyamuk tetapi anak saya tidak tahan kerana berangin kuat. Jadi penyelesaianya saya menggunakan krim ajaib iaitu Herbal Blend Cream. Bau nya seperti herba, sejuk sikit dan mesra bayi. Alhamdulillah lepas beberapa kali sapu ia hilang dan tidak meninggalkan bekas pun.

Herbal Blend ini adalah krim yang bebas Steroid. Kenapa kita tidak boleh menggunakan krim steriod pada bayi? Kerana steroid akan menganggu serba sedikit fungsi otak. Cuba kita lihat sesetengah ahli sukan yang menggunakan steroid sebagai ejen meransang kekuatan diri. Ia ibarat dadah dan ahli sukan yang menggunakan steroid selalunya akan di gantung penyertaannya. Herbal Blend juga bebas daripada Paraben dimana Paraben adalah bahan pengaktif kanser.

Herbal Blend juga boleh digunakan sekiranya bayi demam panas dan ia elok disapukan pada kulit bayi untuk kurangkan panas badan.

Berikut adalah testimoni pengguna yang telah menggunakan Herbal Blend.


Untuk tempahan boleh hubungi saya terus di 016-6684862 (Ain Ridzuan). Tak rugi membeli kerana ia tahan sehingga 6 bulan.

Anda juga mungkin meminati:

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in