SIRAP ALA RIBENA YANG MEMBUATKAN KORANG GIGIT JARI JIKA TIDAK MENCUBA

Sebut jer pasal kanser mesti semua orang seram sejuk. Terbayang rawatan kanser yang perlu di ikuti yang amat menyakitkan seperti Kimoterapi, pengambilan sampel darah dan macam-macam. Rawatan penyakit kanser juga mahal dan mengambil masa yang agak lama sehingga pesakit menderita akibat kanser. Tahukah anda pengasas Shaklee adalah seorang pesakit Tuberculosis dan doktor menjangkakan beliau tidak akan hidup lama.  Tetapi ibu bapa Dr. Forrest Shaklee tidak berputus asa dan menggunakan herba-herba membawanya ke persekitaran yang sihat untuk merawat penyakit itu. Pelik bin ajaib penyakit tuberculosis hilang!
statistik kanser payudara
Statistik kanser di Malaysia pada tahun 2007
Berdasarkan evolusi dari masa kesemasa, Shaklee telah mencipta satu tonik ajaib atau suplemen anti kanser iaitu Vivix. Vivix merupakan sejenis sirap Shaklee yang tinggi aktioksidan bagi merawat radikal bebas yang berada disekeliling kita. Sel kanser di dalam tubuh kita aktif kerana radikal bebas daripada persekitaran seperti pencemaran udara, pemakanan yang tidak sihat, tekanan perasaan dan lain-lain merosakkan tubuh kita.

Contohnya seperti besi buruk yang berkarat. Besi itu berkarat kerana radikal bebas. Cuba kita bersihkan besi berkarat itu dengan spray anti karat, mesti besi tersebut cantik seperti asal. Macam tu lah badan kita. Banyak toksik-toksik yang terkumpul di dalam badan kita dan tunggu masa nak meletop aje. Tu sebab orang tua ramai menjadi penunggu setia Hospital kerana badan dah tak tertahan lagi dengan toksin di dalam badan.

Apakah Khasiat Vivix?

Vivix Shaklee memusnahkan sel kanser
Vivix Shaklee
  • Vivix mempunyai asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi membantu menghentikan kimia penyebab kanser, antivirus dan antibakteria.
  • Mengubati simptom selsema seperti influenza B.
  • Mengandungi Resveratrol yang membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah tinggi, mengurangkan berat badan dan lain-lain.
  • Memusnahkan sel-sel kenser dengan menggantikan sel-sel lama kepada sel-sel baru yang lebih sihat.
  • Memperbaiki sel selular DNA
  • Meningkatkan sistem Immuniti Badan
  • Menyokong kesihatan jantung
  • Menyokong kesihatan keseluruhan
  • Menjadikan kulit kekal muda
Siapakah yang sesuai mengambil Vivix?

Cara Makan Vivix Shaklee

Vivix ni adalah sejenis cecair berbantuk sirap. Bila ia berbentuk cecair maka lebih cepatlah ia sampi ketempat yang bermasalah. Cara makan Vivix ialah satu hari sesudu. Sebotol Vivix boleh tahan sehingga 1 bulan setengah. 

Harga sebotol Vivix ialah RM 475.00.

Mahal? Lagi mahal rawatan kanser yang kena buat setiap bulan itu. Lagi mahal dari bil hospital yang mencecah sehingga puluhan ribu tu.

Nak harga murah? Pembelian 2 botol Vivix dalam satu resit akan secara automatik dapat KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA. Bila dapat keahlian Shaklee sudah tentulah dapat harga ahli yang super duper murah!

Hubungi saya untuk pembelian dan maklumat lanjut 016-6684862 (Ain Ridzuan)

Klik disini untuk daftar keahlian Shaklee:


3 comments:

  1. vivix memang produk yang tiada tandingannya... walaupun mahal tetapi berbaloi2 dengan khasiat & kebaikkannya kan :)

    ReplyDelete
  2. banyak manfaat dan bagus elok untuk makan seharian

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in