BAGAIMANA NAK JADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA?

Assalamualaikum w.b.t... Rata-rata pelanggan saya dan pengguna tegar produk Shaklee selalu tanya "tak dapat Free Membership ke?". Semestinya ada! Bagaimanakah caranya nak dapat keahlian Shaklee secara percuma itu?


1) Pembelian produk Shaklee melebihi RM 660.00. Bagaimanakah caranya itu?
Katakan lah korang memang dah jatuh hati sangat-sangat dengan Energizing Soy Protien (ESP) dan Alfalfa tapi nak beli dengan harga ahli. Jadi korang boleh kumpul order sesama rakan-rakan sepejabat atau sedara mara sehingga RM 660.00. Selepas itu hubungi saya di talian 016-6684862 (Ain Ridzuan) saya akan uruskan pembelian KEAHLIAN PERCUMA korang... senang aje..

2) Pembelian 2 botol Vivix
Vivix ni adalah produk yang paling THE BEST dalam Shaklee kerana ia merangkumi semua vitamin. Jadi ia agak senang untuk dijual kerana ramai orang sukakannya walaupun mahal. Jika korang beli 2 botol Vivix, korang akan terus dapat KEAHLIAN PERCUMA!

3) Promosi Buy 6 Free 1 oleh Shaklee
Sebagai contoh bulan Jun Shaklee telah mengadakan Promosi beli 6 Percuma 1 Vita-E Shaklee. Masa ini korang boleh kumpul order sehingga 6 botol Vita-E Complex, cukup 6 botol hubungi saya di 016-6684862 Ain Ridzuan untuk pembelian dan PENDAFTARAN PERCUMA! Bulan ini Promosi Vivix beli 6 Percuma 1.. apalagi... Siap Shaklee bagi rebate lagi..

Oh ya! Shaklee nak bagi duit raya pada Independent Distributor... Masa ni lah korang nak kumpul duit raya banyak-banyak.. Nak tahu hubungi saya ya!

HANYA UNTUK BULAN INI SAHAJA DUIT RAYA TU NI TAU!

Jika anda ingin jadi ahli Shaklee Klik disini.
Jika ingin membuat bisnes online bersama Shaklee KLIK DISINI

Saya adalah agen Shaklee anda!!

Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668

FB: Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/

FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:

:) Jadual pemakanan PERCUMA

:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA

:) Dimasukkan ke dalam group EXCLUSIVE

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in