NAK HARGA AHLI SHAKLEE?

Kita adalah pengguna tegar produk Shaklee dan selalu beli dekat member sebab dapat harga ahli. Ok la tu untung jugakkan. Dapat beli harga ahli banyak jimat tu. Jika anda merasakan anda UNTUNG anda SILAP. Tahu tak dengan pembelian melebihi 150 uv anda layak mendapat bonus minima RM 23.00. Banyak tu.. siapa nak bagi RM 23.00 kan? Beli produk Shaklee kerana nak pakai sendiri lepas tu dapat bonus pulak Shaklee yang bayar. Kan best tu? Kalau kita beli jamu kat toko-toko jamu pasti tak dapat apa pun.

Bila dah jadi ahli Shaklee lagi senang nak order barang sebab sekarang ni dah ada shopping online di www.shaklee2u.com.my . Klik.. klik… bayar dan tunggu aje barang sampai depan rumah. Kita dah tak payah nak survey-survey harga kat Shaklee Independent Distributor (SID) lain sampai menghabiskan masa dan menghabiskan SMS sebab memang dah tentu dapat harga ahli produk Shaklee. Kan JIMAT dan MENGUNTUNGKAN.. Lagi pun kalau produk sold out ke kita adalah orang-orang yang terawal tahu.

BAGAIMANA NAK JADI AHLI SHAKLEE?

CARA PERTAMA: Untuk pendaftaran, anda perlu membayar yuran pendaftaran ahli Shaklee RM 65.00 untuk starer kit dan tambahan RM 10 untuk ke semenanjung dan RM 20 untuk ke Sabah dan Sarawak.

CARA KEDUA: Beli barang atau kongsi order dengan rakan-rakan minima sehingga RM 670- RM 700  dan anda layak mendapat keahlian Shaklee PERCUMA dengan menggunakan ID saya 881668.

PERLU MAINTAIN POINT KE?

TIDAK PERLU kerana keahlian anda seumur hidup. Jika anda membeli barang kurang daripada 150 UV anda tetap ahli Shaklee yang tidak dapat hanyalah bonus sahaja.


KENAPA PERLU JOIN GROUP JUTAWAN MUSLIMAH?

Tahukan anda group kami sahaja telah membuat jualan yang memberansangkn sebanyak RM 120 juta pada tahun 2013? Pemilihan support group sangat penting sebagai mentor untuk mencapai kejayaan . Sekarang ni kita mungkin fikir ala.. nak makan aje.. tak reti nak jual-jual barang ni.. Takpe nak makan aje pon boleh.. tak jadi masalah pon.. tapi mana tahu satu hari nanti terdetik hati nak berbisness pulak.. kan dah senang… Lagipun kami tidak menjual barang, kami tidak memaksa orang beli produk Shaklee tetapi orang yang datang beli pada kita. Macam mana tu? Haaaa… ada caranya. Rahsia marketing HANYA akan dibongkarkan jika anda mendaftar di bawah saya sahaja.

Ni saya kongsikan serba sedikit sesi ber’coaching’ kami… Group kami tidak mengetepi keluarga. Boleh bawak anak dan pasangan jika ada kelas. Kan senang? Tiada siapa yang terabai dan di abaikan..


Penghargaan daripada Master Zainul dan Master Lyna kerana naik rank..







PEACE !!! DENGAN MASTER LYNA YANG HUMBLE DAN AWESOME!!

BERMINAT?
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in