VIVIX PENAWAR KENCING MANIS, DARAH TINGGI, SAKIT JANTUNG DAN KANSER

Kesihatan adalah anugerah yang tidak ternilai. Ramai orang mempunyai wang tetapi tidak mempunyai kesihatan. Alangkah indahnya jika semasa muda dahulu kita jaga pemakanan dan cara hidup kita. Bagi sesetengah orang dewasa yang mulai menginjak ke fasa tua, sakit pinggang, kencing manis, darah tinggi, jantung dan lain-lain sudah menjadi perkara biasa seperti ‘ alaaa biasa la dah tua-tua ni sakit sana sini’. Ini bukan perkara biasa ye pakcik makcik. Masa kita tua ni lah kita nak tambah amal ibadah kita, nak jalan berdua-duaan, nak melawat rumah anak-anak. Kalau asyik sakit sahaja apakah nikmat hidup yang kita kecapi? Dah la masa muda sihat sejahtera mereka sibuk menjaga anak-anak bila dah tua ni hadiahkanlah diri dengan produk yang bagus-bagus untuk ayah bonda. Pasti mereka tersenyum gembira.. ‘Ingat juga anak-anak aku dekat aku ye’.


Produk yang saya cadangkan untuk dihadiahkan kepada ibu bapa kita ialah Vivix. Kenapa Vivix? Vivix Shaklee merupakan sejenis antioksidant yang berupaya memperbaiki sel-sel lama yang telah rosak dan menggantikan yang baru. Ia juga membantu melindungi sellular DNA dan memberi impak positif kepada pengawalan genetik. Antara kandungan terbaik yang Shaklee hasilkan di dalam Vivix ialah mengandungi:




Anggur Muscadine atau anggur merah yang dikenali mempunyai kandungan polifenol dan resvetrol yang tinggi dapat membantu meningkatkan sistem immune serta membantu menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. Tahukah anda orang Perancis mengamal anggur merah di dalam kehidupan mereka? Sebab itulah mereka jarang terkena kanser dan pelbagai jenis penyakit lagi.

Purple Carrot (Lobak ungu) yang merupakan sumber terbaik vitamin A yang dapat membantu menghindari kanser di samping membantu sistem kekebalan tubuh dan berkhasiat menghindari dari serangan mikro organisme pantogen yang berbahaya bagi tubuh. Ia juga berfungsi mengurangkan risiko sakit koronari jantung.

Elderberry (Sambucus Nigra) sangat berkesan dalam mengubati symptom flu terutama sekali influenza B. Elderberry bukan sahaja kaya dengan antioksidant yang kuat tetapi ia juga kaya dengan vitamin A, B, C dan nutrient seperti asid amino carotenoid, tannin dan rutin. Selain daripada menguatkan system immune badan dan melawan jangkitan virus flu, Elderberry juga berkesan untuk mengubati penyakit astma, jangkitan kulat, batuk, sesak nafas dan dia diabetis. Ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolestrol LDL. Oksidasi LDL dianggap sebagai salah satu penyebab penting penyakit jantung. Secara kesimpulannya, Elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan sakit jantung serta dapat mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

Polygonum Cuspidatum yang juga dikenali sebagai Knotweet Jepun ,merupakan tumbuhan perennial yang besar berasal dari Asia yang banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Ia adalah sumber komersial Resveratrol yang merupakan agen terpenting aktioksidant. Agen Resveratrol ini banyak digunakan di dalam perubatan cina. Secara kesimpulannya, Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan , merendahkan kolestrol, merenddahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atet dan menurunkan berat badan.
Hmmm banyakkan kelebihan Vivix ni. Pendek kata Vivix ini adalah penawar segala penyakit kecuali mati. Terdapat banyak testimony penggunaan Vivix yang Berjaya bebas atau sempuh dari penyakit kanser, kencing manis, darah tinggi dan lumpuh. Jom kita layan testimoni pengguna yang berjaya.

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3 (Testimoni daripada pengedar Shaklee juga)



Ok. Untuk anak-anak yang kasihkan ibu dan ayah anda, hadihkanlah mereka Vivix ini kerana hanya dengan kesihatan sahaja yang dapat mengembirakan hati mereka. Risaukan bila dengar keluhan hati ayah dan ibu sakit lutut, gaout, sakit jantung dengan ubat sebeban yang klinik kesihatan bagi. Mana boleh tahan sehari telan sehingga 10-20 biji pil sakit jantung. Pernah saya terjumpa bil ubat sahaja untuk sakit jantung di hospital swasta di Lembah Klang bernilai RM 8,000.00. Nah! Cuba kita lihat betapa manusia dambakan kesihatan. Apa tunggu lagi jangan sampai melarat kelak nanti tidak berguna.
 
KLIK SINI UNTUK ORDER SECARA ONLINE. INSYALLAH AKAN SAMAPI SECEPAT YANG MUNGKIN DAN SELAMAT.
 

Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in