Sustained Released Vita C 500mg Shaklee

Apakah kelebihan dan keistimewaan Sustained Released Vita C 500mg Shaklee?



Sustained Released Vita C 500mg Shaklee direka khas untuk membebaskan secara perlahan-lahan dan berterusan. Ujian klinikal membuktikan Sustained Released Vita C 500mg Shaklee di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet Sustained Released Vita C 500mg Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren (termasuk kulitnya) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Setiap tablet mengandungi 120 mg bioflavonoid( 25% dari bioflavonoid diekstrak dari kulit buah) yang dikenali juga sebagai vitamin C Complex. Ia berkemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamanasi, menentang infeksi dan radikal bebas.

Antara manafaat utama Sustained Released Vita C 500mg Shaklee ialah:

Membentuk kolagen – meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia nya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik. Sebab itu, pengamal Sustained Released Vita C 500mg Shaklee akan mempunyai kulit yang cantik dan luka cepat sembuh kerana ia membantu membentuk perhubungan tisu dengan cepat.

Vitamin C menjaga salur darah agar tidak mudah pecah. Kekurangan Vitamnin C akan menyebabkan gusi berdarah, kulit lebam, pemulihan kecederaan yang cepat dan risiko strok atau angin ahmar. Vitamin C membantu mengembang kuncupkan salur darah mengikut keadaan dimana risiko untuk lumpuh bagi pesakit darah tinggi akan berkurangan.

Berfungsi untuk memerangi kanser kerana ia adalah sejenis antioksidant yang kuat. Ia membantu mengeluarkan bahan kimia yang merbahaya dari tubuh kita dan menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang.

Sustained Released Vita C 500mg Shaklee juga membantu meningkatkan sistem immune tubuh kita dimana ia membantu sel darah putih menetang bakteria dan kuman. Bagi pesakit yang mempunyai alergi hidung, kulit dan asthma ia sangat membantu.

Pengambilan Sustained Released Vita C 500mg Shaklee secara berterusan akan menjadikan kulit bertambah anjal dan cerah. Ia juga membantu mengurangkan warna pigmentasi (jeragat).


Ia juga membantu memperbaiki masalah insomnia dan stress. Stress akan memusnahkan Vitamin C maka dengan pengambilan Sustained Released Vita C 500mg Shaklee  yang dilepaskan secara perlahan-lahan akan membantu tubuh menyerap Vitamin C dengan lebih berkesan.

TESTIMONI PENGGUNA:


Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in