RESTORAN NASI ARAB - DIMA RESTAURANT

Semalam saya teringin nak makan nasi arab. Antara Restoran Nasi Arab yang menjadi kegemaran kami sekeluarga ialah Dima Restaurant. Restoran Nasi Arab - Dima Restaurant terletak di Oasis Square, Ara Damasara. Dima Restaurant mempunyai cawangan di MITC, Melaka, Bukit Beruang, Melaka, Cyberjaya dan terbaru di Oasis Square, Ara Damansara. Saya suka makan nasi arab sebab ia menggunakan beras wangi dan panjang-panjang. Anak-anak pun suka makan nasi kosing bergitu sahaja. Tambahan pula kawasan persekitan cantik dengan lampu neon dan air terjun. Disini terdapt juga Bar restaurant.



Antara makanan yang saya order ialah Nasi D'Zurbiyan, Banana Maskoob ( ini pencuci mulut campuran pisang, madu dan cream cheese.. sedap sangat!!) Kebab, Air Traffic Light dan Fresh Orange.




Nasi D'Zurbiyan dan Banana Maskoob




Set Kebab. Rasanya ia diberbuat daripada daging kambing. Rasanya seperti makan bebola kambing. sedap.. sedap..




Inilah air trafficlight. Lapisan pertama dari atas Rasberry, Mangga dan Avocado. Rasanya pun tidak muak sangat.



Senarai menu dan harga. Kita orang ambil portion small. Cukup je nasi 4 beranak. Lagipun ada tambahan set Kebab. Harganya juga berpatutan.

Dari segi reakreasi pula di situ ada air pancut jadi anak-anak pun suka nengok dan bermain disitu. Cantik bila malam. Kami duduk di luar aje.. Fresh air gituww!!





Tuuu dia!!! Dah mula posing..

Kalau korang nak teringin nak datang sini, ia terletak di kawasan bangunan Sime Darby lalu jalan ke Lapangan Terbang, Sultan Salahuddin Abdul Aziz, Selangor mesti nampak dari tepi. 

2 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in