KEMPIS PERUT SELEPAS BERSALIN DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Masalah perut menggeleber lepas bersalin memang sangat menghantui ibu-ibu lepas bersalin. Bentuk badan telah bertukar dari bergaya langsing ke lebihan lemak di seluruh badan. Bentuk badan sudah tidak seanggun dahulu. Tambahan pula, semasa berpantang bengkung jarang pakai. Punca perut menggeleber selepas bersalin ialah otot dibahagian perut telah kendur dan tidak tegang lagi.


Bagi menghilangkan perut buncit selepas bersalin, anda boleh:
  • Melakukan senaman sit-up yang bertumpu kepada perut dan punggung. Senaman sit-up akan menegangkan kembali otot di bahagian perut.
  • Pemakaian bengkung atau korset sangat membantu kerana apabila kita memakai korset/bengkung secara automatic pengambilan (portion) makanan juga berkurangan. Masalah perut buncit selalu berlaku apabila kita makan lebih dari biasa dan akan membesarkan ruangan sedia ada di dalam perut.
  • Menyusukan bayi anda. Tahukah anda setiap kali anda menyusukan bayi sebanyak 500 kalori akan terbakar? Jadi apalagi, nikmatilah nikmat yang sedia ada untuk kurus.
  • Pengambilan Set Kempiskan Perut juga SANGAT membantu kerana ia menyetal lemak-lemak yang tidak diingini. Antara cadangan saya untuk Set Kempiskan Perut iaitu Chinch Shake, Omega Guard dan Herblax. Gandingan ini adalah gandingan MANTAP untuk me’nyah’ keluar toksin dan lelemak di dalam tubuh.



Mari kita lihat apakah fungsi setiap vitamin di dalam set ini:

Cinch Shake: Membantu membina otot yang kuat kerana untuk dengan otot yang kuat, proses peningkatan metabolisma (membakar kalori ) akan berjaya.  Untuk ahli gym juga sangat di galakkan mengambil Cinch Shake tetapi tidak bermakna kalau anda mengambil Cinch Shake badan anda akan jadi ahli bina badan.. Peranan Cinch Shake membantu menegangkan otot-otot di tubuh. Sebab tu ada sesetengah orang bila kurus kulit jadi mengeleber. Selain itu ia memberikan rasa kenyang dan tenaga  yang berpanjangan.

Omega Guard:  Adalah sejenis minyak ikan yang berkhasiat yang bukan hanya untuk mengembangkan fungsi otak, ia juga membantu dalam menurunkan berat badan. Malah penurunan berat badan akan menjadi lebih pantas jika di lakukan dengan senaman yang berkualiti. Ia juga membatu megawal paras gula di dalam tubuh dan mengurangkan selera hendak makan.

Apakah perbezaan Lecithin dengan Omega Guard?
Pembakaran/ pencairan lemak dengan lebih pantas dan lebih banyak khasiat. Ibarat naik kapal terbang ke Kota Bharu dengan naik kereta ke Khota Bharu, mana yang lebih cepat sampai? Sudah tentu kapal terbang. Begitulah perbezaan Lecithin dan Omega Guard. Walaupun harganye lebih mahal daripada Lecithin tetapi kesannya sangat memuaskan.

Herblax

Sangat membantu dalam penyingkiran toksin yang lembut. Ia juga meransang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan kepada najis yang tersekat dan tersimpan lama di dalam tubuh kita. Kesannya lebih kuat daripada Alfalfa. Sekiranya rasa perut banyak angina dan terlebih buncit, boleh mengambil Herblax.

Berikut adalah testimoni mereka yang berjaya mengamalkan Set Kempiskan Perut ini:



Jom nengok video kakak comel yang semakin bergaya selepas bersalin ini. Amboi...




Untuk tempahan hubungi saya di 016-6684862 (Ain Ridzuan)

Anda juga boleh mencuba Set Kurus Shaklee yang paling budget..
Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in