SET KURUS SHAKLEE YANG PALING BUDGET!!

Kita dah cuba macam-macam produk nak kurus tetapi tak kurus-kurus jugak. Haish!! Penat lah macam ni.. Janji macam-macam tapi habuk pun tarak! Ada tu turun sekejap je lepas itu naik berkilo-kilo. Badan pun dah semakin mengembang dan menggeleber. Abang sayang pun dah tak mahu dekat-dekat lagi … Macam mana ni?

Inilah luahan hati dan dilemma orang yang nak kuruskan badan. Jangan risau!! Ada penyelesaiannya… Set Kurus Shaklee akan membantu anda (cheewah… dah macam iklan kat tv pula) hehehe… Antara kandungan Set Kurus Shaklee Budget ialah Cinch Shake, Alfalfa dan Lecithin.. Cuma tiga jenis  sahaja..


Apakah fungsi-fungsi produk-produk ini?

Cinch Shake Mix

Setiap kali anda minum Cinch anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral yang penting dan 6 gram serat larut. Nengok tu banyakkan. Kalau nak harapkan ambil dalam sehari mungkin lain jadinya. Jadi berat naik berkilo-kilo…Cinch Shake Mix ni memberikan anda rasa kenyang yang berpanjangan dan membantu membina otot dan ototlah yang akan menaikkan kadar metabolisma badan dan membakar kalori. Macam orang bersenamlah, orang bersenam gunakan otot. Bila otot berkerja maka kalori akan terbakar. Selain itu rasanya juga amat sedap dan di datangkan dengan perisa Caffe latte, Chocholate dan Vanilla. Anda juga boleh memilih mana satu perisa yang anda sukai. Rasanya juga enak berkrim.. hehee.. untuk orang yang kaki dessert memang sangat disyorkan.

Lecithin

Membantu membakar  dan mencairkan lemak . Korang bayangkan korang makan kari ayam, burger king dengan kalori den lemak yang banyak lepas tu lecithin mencairkan lemak macam kene bakar dalam oven tu… heheheh… lemak cair meleleh gitu

Alfalfa

Membantu membuang toksin di dalam tubuh. Setelah lemak-lemak di bakar oleh Lecithin, Alfalfa akan memulakan kerjanya iaitu mencuci tubuh kita. Tapi takde la sampai cirit birit macam sesetengah produk.. Ia juga berfungsi sebagai teman rapat wanita iaitu mengetatkan vagina. Orang lelaki juga boleh ambil alfalfa san ia berfungsi untuk membuang angina di dalam badan dan mencegah masalah keletihan.

Bestkan!! Sambil-sambil kurus sambil tu boleh buat abang sayang kembali..

Tetapi ada juga yang mengatakan Set Kurus Shaklee ini indah khabar dari rupa. First sekali, saya nak tanya korang masa korang beli Set Kurus Shaklee tu betul-betul tukang jual tu consult korang? Follow up korang? Tak? Ehemm.. Memang korang dah kene aniaya ni.. Jual sebab nak jual barang aje dan bukan sebab nak tolong orang. Kalau anda beli dengan saya insyallah saya akan consult sehingga berjaya tetapi korang kene disiplin la ye.. kalo saya tanya A korang jawab B susah lah jawabnye.. hehehe

Ok.. nak tambahkan lagi keterujaan korang, saya sertakan testimoni-testimoni bagi mereka yang telah berjaya menggunakan Set Kurus Shaklee:








Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in