SENAMAN UNTUK MENINGKATKAN KEMAMPUAN SEKS LELAKI

Saya pasti ramai para suami –isteri memendam perasaan bila melibatkan hubungan kelamin. Senyap-senyap saja janji dapat melaksanakan tanggungjawab dan melepaskan kemahuan.. pasangan puas atau tidak jarang diambil pusing… Kalau tidak berbunyi makna nya ok la tu. Tahukah suami-suami… orang perempuan ni memang malu-malu nak cerita pasal perkara macam ni walaupun dengan suami sendiri. Jadi suami-suami sekalian perlu peka dengan prestasi sendiri dan reaksi pasangan ketika bersama. Jangan buat asal boleh aje.. kelak rumahtangga boleh berantakkan…



Disini saya kongsikan tip-tips senaman untuk meningkatkan kemampuan seksual lelaki yang boleh para suami buat panduan:

Senaman Kegel
Jangan tak tahu orang lelaki pun ada senaman Kegel ye bukan hanya wanita sahaja. Senaman ini diperkenalkan oleh Doktor Arnold Kegel dan sangat bagus diaplikasikan kerana ia membantu ketahanan dan kawalan otot pubococcygeus (PC). Latihan ini seperti menahan air kencing dan ia membantu mengukuhkan otot lantai pelvik yang boleh melambatkan ejakulasi.


Angkat Berat
Latihan angkat berat akan menghasilkan hormon testosterone yang merupakan elemen utama bagi nafsu seks lelaki. Justeru, disyorkan supaya lelaki mengangkat beban berat pada kadar ulangan 10 kali yang termampu. Kajian juga mendapati senaman angkat berat walaupun dilakukan dalam tempoh yang singkat ia boleh meningkatan tahap testosterone. Para suami juga boleh mencuba beberapa jenis senaman yang lain seperti push-up, sit-up, plank dan crunches.


Berenang
Berenang selama sekurang-kurangnya 30 minit tiga kali seminggu akan meningkatkan daya tahan seksual. Ia adalah aktiviti untuk menghilangkan berat badan dan terbukti boleh membawa kuliti seks yang baik. Disamping itu boleh juga mengajak para isteri berenang bersama untuk meningkatan kemesraan suami isteri.


Berjalan Pantas
Berjalan pantas boleh meningkatkan peredaran pengaliran darah. Ia juga boleh memperbaiki kualiti seks dan mencegah serangan jantung. Hasilnya anda akan jadi lebih kuat dan ereksi lebih lama. Ketika pergi ke parking kereta, anda boleh menggunakan cara ini. Letaklah kereta di tempat jauh sedikit.


Ini lah perkongsian saya untuk anda. Diharap dengan sedikit perkongsian ilmu ini dapat memberi makna kepada kehidupan kalian. Insyallah..

KLIK INI UNTUK MENGETAHUI SUPLEMENT PERANSANG TENAGA LELAKI

Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

1 comments:

  1. ternyata menjaga kesehatan berhubungan dengan hubungan intim yaa. makasi atas info nyaaa

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in