CARA MENJADI AHLI SHAKLEE


Nak berniaga tetapi tiada modal yang tinggi? Jangan risau saya ada penyelesaiannya. Hanya bermodalkan RM 65.00 dan anda telah memiliki sebuah perniagaan. Macam mana caranya? Anda perlu mendaftar sebagai pengedar sah Shaklee dan saya akan memberi coaching secara online atau offline.


Pertanyaan tentang perniagaan Shaklee:

Yuran Pendaftaran Keahlian Shaklee

Yuran pendaftaran keahlian Shaklee hanya RM 65.00 (jika mengambil sendiri di branch) seumur hidup. Jika melalui saya perlu tambah RM 10.00 untuk semenanjung atau RM 20.00 Sabah Sarawak untuk penghantaran melaui pos.

Perlukan Maintain point?

Tidak perlu maintain point jika anda mendaftar ahli Shaklee untuk kegunaan sendiri dan kaum keluarga. Keahlian juga tidak terbatal jika anda tidak membeli apa-apa kerana keahlian Shaklee adalah seumur hidup.

Jika saya nak mendaftar sendiri di branch bagaimana?

Anda perlukan sponsor (penaja) iaitu ahli berdaftar Shaklee. Anda boleh menggunakan ID saya 881668 jika anda ingin bersama-sama saya di dalam bisness Shaklee. Setelah anda mendaftar keahlian Shaklee di branch anda boleh terus hubungi saya untuk bimbingan dalam perniagaan Shaklee dan tatacara pemakanan suplemen Shaklee.

Apakah kelebihan menjadi ahli Shaklee?
Anda boleh membuat pembelian suplemen Shaklee dengan harga ahli. Setiap pembelian anda akan ditukarkan kepada point dan akan diberi CASH setiap bulan jika melebihi 150 uv. Selain itu anda juga berpeluang untuk mengerjakan umrah dan melancong di luar negara dengan layanan 5 bintang. Tidak ketinggalan juga insentif CAR BONUS.

Saya berminat nak menambah pendapatan dengan Shaklee, bagaimana saya nak mulakan? Saya tidak tahu apa-apa tentang bisnes.

Hubungi saya di 016-6684862 SMS, Wassup untuk mendapat coaching atau 
pembelajaran ekslusif secara berterusan. Saya akan masukkan anda di Group tertutup (Coaching Group) dan Group Wassup .

Coaching tentang perniagaan Shaklee hanya ekslusif untuk ahli yang berdaftar di bawah saya saja. (menggunaka ID 881668 sebagai sponsor). Saya akan membantu anda dari permulaan tentang online marketing dan teknik-teknik perniagaan sehingga berjaya. Anda hanya perlu mengikut segala tips yang diberikan dan semangat untuk berjaya.

Saya perlu kumpul stok ke?

Anda tidak perlu kumpul stok kerana Shaklee akan menghantar barang yang dipesan kepada pelanggan. Tambahan pula sekarang ni Sistem Order Shaklee di lakukan secara online.

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in