SURI RUMAH BERJAYA DENGAN PENDAPATAN LUMAYAN

Bekerja dari rumah sememangnya impian kita sebagai ibu. Saban hari menghantar anak-anak ke taska atau rumah pengasuh pasti sayu hati meninggalkan mereka. Pagi-pagi kena kejutkan anak-anak dari bangun tidur untuk keluar bersama ke Taska. Macam saya selalunya bila malam baru dapat jumpa dengan anak-anak itu pun setakat 3-4 jam sehari. Dalam masa inilah nak manjakan mereka, nak bermain, nak mendengar cerita mereka. Macam-macam nak diceritakan… Sampai nak tidur pon sibuk bercerita.. Alahai anak… Kalaulah ibu dapat menikmati bersama waktu membesarkan mu…Bila kita berikan kepada orang lain untuk didikan, kita tidak boleh harapkan hasil yang diinginkan. Ada anak-anak bila di Taska suka buli kawan-kawan lain tetapi bila dirumah jadi budak baik. Sampaikan sesetengah ibu bapa tidak percaya anak mereka nakal di Taska. Itulah hasilnya jika kita harapkan orang lain jagakan anak kita. Tapi nak buat macam mana, kita perlu mencari rezeki untuk tambah pendapatan keluarga. Bil air, bil elektrik dan kereta semua perlu dibayar setiap bulan.


Sememangnya hajat saya untuk membesarkan anak-anak dengan tangan sendiri dan saya sedang berusaha mencapai impian SURI RUMAH BERPENDAPATAN TINGGI. Dengan Shaklee saya yakin yang saya boleh berjaya. Di dalam Group yang saya sertai ini mempunyai pelbagai latar belakang ibu-ibu yang mempunyai impian yang sama. Mempunyai impian yang besar sememangnya perkara biasa kita sebagai manusia tetapi untuk merealisasikan impian kita perlukan jalan yang betul dan orang-orang yang telah berjaya membimbing kita ke arah kejayaan. Ini adalah sebahagian ibu-ibu yang bercita-cita besar untuk menjadi suri rumah berjaya.


Saya amat bersyukur kerana dipertemukan di dalam Group Jutawan Muslimah yang banyak membimbing saya tentang online marketing, cara pemasaran produk Shaklee dan amalan kerohanian. Di dalam Group Jutawan Muslimah sangat di pentingkan aspek kerohanian. Amalan tahajjud Cinta memang menjadi keutamaan kami. Keseimbangan dunia dan akhirat sangat dititik beratkan. Untuk pengetahuan anda, pendapatan salah seorang Presidential Master di dalam group kami ialah RM 500 ribu sebulan. Walhal dahulu beliau adalah seorang Engineer tetapi sanggup berhenti kerja semata-mata nak menjaga anak sendiri dan bebas daripada kongkongan majikan. Pendapatan di dalam Shaklee adalah ‘unlimited’. Selagi kita rajin selagi itu kita akan berjaya. Tiada apa yang mustahil jika kita memang nakkan sesuatu.



Sekiranya anda berminat untuk sama-sama berjaya dengan saya di dalam Shaklee anda boleh hubungi saya untuk menjadi ahli Shaklee. Pemilihan group atau leader sangat penting untuk mencapai impian. Pastikan anda berfikir semasak-masaknya untuk memilih pemimpin yang layak. Jika anda bersama saya, saya akan membimbing anda sehingga berjaya dan tiada istilah dipinggirkan. Jom sertai saya!!!

Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in