PELUANG BUAT DUIT UNTUK ORANG YANG SELALU TAK CUKUP DUIT

Hari ini saya menghadiri kelas nutrisi Shaklee untuk menambah ilmu yang sedia ada. Alhamdulillah bertemu dengan rakan-rakan sealiran dari empayar yang sama iaitu WAHMillionair membuatkan diri saya sangat teruja. Banyak betul aura-aura positif meresap dalam diriku. Kebanyakkan rakan-rakan saya ini suri rumah yang berpendapatan CEO. Kalau orang tak tahu memang nampak macam tak de apa.


Saya seronok betul join bisnes Shaklee ini sebab ia mesra keluarga. Masing-masing bawa anak. Ye lah dah jadi surirumah siapa yang nak jaga dirumah. kenalah di bawa sekali. Sambil-sambil ibu belajar, anak-anak pula bermain bersama-sama. Happening abis!


Nutritionist kami ialah Pn. Sarah memang cantik dan humbel. Sungguh diriku terpegun dengan kulitnya yang cantik itu. Hehe.. Pengamal tegar Shaklee katakan. Mesti tak tinggal Collagen Shaklee.

Saya mengambil keputusan membina perniagaan dan kejayaan dengan Shaklee kerana ia flexibel dan tidak memerlukan modal yang besar! Buat apa berniaga kalau stok bertimbun dekat rumah. Disamping itu saya mempunyai kumpulan sokongan yang sangat KUAT dan kompetitif dalam perniagaan Shaklee. 

Suami saya seorang memang tidak suka kan MLM katanya MLM ini menipu aje. Yang buat kerja orang bawah, orang atas goyang kaki. Tetapi apabila saya join MLM ini, terus dia sokong sebab dia nampak usaha isteri dia yang sibuk membaca buku, cari info, pergi seminar untuk tambah ilmu berkaitan produk kesuburan, kencing manis dan pelbagai lagi. Nak tulis entry, nak consult orang perlukan ilmu. Tidak boleh main hentam aje. Itu yang membezakan antara Shaklee Independent Distributor yang lain iatu ILMU.

Meh sini saya nak cerita sikit. Orang perempuan sekarang ini walaupun duduk dirumah jaga anak, bagus ada pendapatan sendiri. Yelah kita tidak tahu masa akan datang apa akan jadi. Tiba-tiba perniagaan suami jatuh rugi ke, kena buang kerja ke, kecacatan kekal ke, atau suami cari lain ke (opss!) mana tahu kannn. Macam kak Mah yang kena tinggal akibat suaminya yang curang. Jadi kena sediakan payung sebelum hujan. Apa-apahal sebelum banjir datang kena siapkan rumah yang tinggi dan kukuh agar tidak di lambung ombak.

Masa kita hidup selesa, suami kerja bagus memang kita tidak terasa beban dan sangat suka berada di zon selesa tetapi apabila berada dalam keadaan terdesak mesti nak buat semua jadi duit tetapi masa tu dah lambat sebab nak berniaga ini perlukan asas dan ilmu tak boleh main hentam aje.

Jadi apakah tindakan anda? Nak tunggu lagi ke?

Kelebihan Mendaftar di bawah empayar saya iaitu:

  • Bimbingan / Coaching 100% secara online!
  • Tidak perlu kumpul stok. Hanya perlu order secara online dan shaklee akan hantarkan kepada pelanggan.
  • Tidak memerlukan modal yang besar hanya RM 75.00 sahaja.
  • Bisnes yang mesra keluarga. Tidak perlu tinggalkan keluarga dan kerja pejabat untuk berbisnes.
  • Tidak perlu kerap pergi ke kelas. Hanya menghadiri kelas Nutrisi yang diadakan secara berkala yang dianjurkan Shaklee.
  • Tidak perlu keluar rumah mencari pelanggan.
Siapakah yang sesuai mendaftar di bawah empayar saya?
  • Orang yang dah lama makan shaklee tetapi masih lagi belum mendaftar.
  • Orang yang memikirkan masa depan sebagai persediaan masa akan datang
  • Orang yang banyak hutang dan terdesak memerlukan duit
  • Orang yang betul-betul nakkan duit.
Untuk pendaftaran ahli Shaklee, anda boleh terus hubungi saya untuk makluman lanjut atau klik link ini untuk pendaftaran keahlian Shaklee.


6 comments:

  1. peluang dah ada...
    jom manfaatkan peluang yang ada..

    bahayanya HB rendah

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya kepada anda yg sentiasa mahu berubah.

    ReplyDelete
  3. wahh..siap ada nutrisist lagi tu..

    ReplyDelete
  4. nutrisit mesti kena cantik...kalau x org tak percaya..kena konsisten amalkan baru kulit makin cantik

    ReplyDelete
  5. manfaatkan setiap peluang yg ada..ramai orang salah sangka cari pendapatan sampingan hanya utk yg tak cukup duit sahaja tapi sebenarnya bagi orang yg tak cukup masa juga sesuai buat side income supaya mereka dapat lebih luang masa..

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in