SAYA BENCI MLM GOYANG KAKI!!!

Wah! Wah! Wah! Tajuknya davast' giteww.. Hehehe... Saya memang benci sangat MLM yang orang atas goyang kaki dan harapkan orang bawah buat kerja bagai nak rak! Lepas tu simpan stok bawah katil.. Huh! Sakit hati jekan.. Sebenarnya sebelum menemui Shaklee, saya ada join beberapa syarikat MLM yang kononnya senang dapat untung berganda, tak payah buat kerja yang penting cari ahli saje. Hmmm... kalaulah mende tu senang pasti dah ramai yang jadi jutawan sekarang ni. Salah satu tabiat kita ini, kalau berniaga hari esok nak untung beribu-ribu, berjuta-juta walhal usaha sejemput. Nan hadoo deknoon! Ibarat pekerja yang berkerja di kedai runcit, buat kerja hanya hantar tong gas pesanan orang, tetapi bila tengahari dah tak nak hantar pada kastemer tetapi nak bayaran full day. Mana boleh cam gitew! Kalau buat kerja rajin mesti bos akan bayar full day, silap-silap hari bulan bos bagi duit tambahan lagi melihat kerajinan kita.


Tetapi denga MLM Shaklee ni lain... sangat lain. Orang atas yang berusaha lebih dari orang bawah. Pendek kata, kalau kata betul-betul nak berjaya dengan Shaklee tunjukkan usaha! Jangan main cakap jer nak income setiap bulan tapi masih lagi scroll down FB, masih lagi bermain game, masih lagi bersinetron. Haa kau! Garang jap mak! Hehehe... korang jangan lak takut ye. Tapi itulah kenyataan, nak senang bukannya senang. Tetapi susahnye sekejap jer jika kita betul-betul usaha. Fikir-fikir kan lah..

Okeyy. Dalam Shaklee ni saya ada group-group exlusive yang khas untuk ahli-ahli sahaja. Group saya ialah #WAHMillionaire bermaksud isteri-isteri atau ibu-ibu yang ingin duduk dirumah tetapi masih lagi mempunyai pendapatan melebihi 4-5-6 angka. Kan best tu! Anak-anak depan mata jer, tak payah susah hati tinggalkan anak kat orang lain atau taska. Kita pon sendiri dapat melihat perkembangan pembesaran anak. Sekarang inikan banyak kes yang menakutkan macam bayi tersedak susu la, kanak-kanak di balut tanpa belas kasihan la.. Ishk.. kalau lau mende-mende cam tu jadi kat anak kita.. Nauzubillah.. Minta lah dijauhkan. Hmmm... inilah sebabnya kita perlu bertindak sekarang. Tak boleh nanti-nanti... kelak merana diri..

Dalam group #WAHMillionare, saya memang diajar cara-cara internet marketing, cara nak approach orang, cara nak meningkatkan sales dan tidak terlepas juga amalan rohani iaitu amalan kita bersama Allah/ tuhan. Nak join group yang spesial ni? Boleh aje.. Jadi ahli bawah saya.. Insyallah saya akan bimbing hingga berjaya. Dengan syarat hati kena cekal dan sanggup berusaha. Jika korang ada semangat camni maka korang layak masuk group #WAHMillonaire. Haa.. lagi satu, untuk makluman korang bisness Shaklee ni boleh diwarisi sehingga 7 keturunan dan lebih tau. Hehehe... silah percaya..

Disini saya sertakan sekali perbezaan MLM Shaklee dengan MLM lain... Lain memang lain sangat..


Dengan modal hanya RM 65.00 atau pembelian melebihi RM 660.00 korang layak mendapat:
Keahlian seumur hidup
Masuk ke group super duper positif (#WAHMillionar dan #iReach)
'Cash rebate'
Car Bonus
Insentif Pelancongan
Bonus (150 uv keatas)

Jadi apa tunggu lagi.. Jangan tunggu lama-lama nanti menyesal dikemudian hari. Klik sini untuk Borang Pendaftaran Keahlian. Segala maklumat anda adalah dirahsiakan.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in