SET KECANTIKAN SHAKLEE RAHSIA KULIT CANTIK

Assalamualaikum sayang-sayang semua. Sape nak cantik sila angkat kening sebelah! Hahaha... Budget retis Ziana Zain jap. Kita mesti cemburukan bila nengok retis-retis dan supermodel yang santek2 kan? Kalau lah kulit aku begini.. Huuuu... adakah angan-angan kita mendapat kulit cantik dan cerah akan menjadi kenyataan? Atau ibarat angin lalu bak bayu menyapa pipi? Cheewahh! Meh sini cubit sikit.. Hentikan lah angan-angan tu deknonnnn... Siapa kata kulit kita orang kebiasaan ini tak boleh cantik macam retis, macam supermodel, macam VVIP.. Konpem boleh!! Tahukah korang Rita Rudaini, Ashanty (Anang), Yasmin Hani, Lieyuni (isteri Apex), Ashraf Muslim menggunakan Shaklee. Haaa... mai habaq sikit.. Ni instagram Rita Rudaini..


Percayakan? Yang lain tak sempat snap. Hehehe... Okeyy. Berbalik pada cerita asal, Set Kecantikan Shaklee ini memang sangat awesome tau sebab ia membantu merawat tubuh kita dari dalam. Almaklumlah kita ni makan macam-macam yang 'segera', lepas tu persekitaran pula banyak toksin sudah tentulah badan kita memberikan reaksi yang negatif. Tanda-tanda badan kita memberi isyarat negatif ialah kerap sakit demam, selsema, selalu stress dan kemurungan, kulit gatal-gatal, ruam dan lain-lain. Jadi apa yang spesial sangat Set Kecantikan Shaklee ni? Okey apa yang spesial sangat Set Kecantikan Shaklee ini ialah selain tubuh badan sihat, kita juga boleh jadi cantik. Dah namanya Set Kecantikan Shaklee kann... Hehehehe



Jom kita rungkaikan kelebihan dan keistimewaan Set Kecantikan Shaklee...

1. Set Kecantikan Shaklee ni SANGAT SESUAI diambil oleh kesemua golongan tak kira tua dan muda kecuali la baby dan kanak-kanak bawah 12 tahun. Kalau kakak-kakak dan abang-abang rasa dah berputus asa nak cantik, jangan sedih sebab dah ramai yang merasai kesannya sebab ia MEMANG BERKESAN!!

2. Set Kecantikan Shaklee ini SANGAT MEMBANTU pengguna menghilangkan stress kerana ia mengandungi Bcomplex sebagai anti stress. Bila stress wajah pasti cepat berkedut. No.. no..no.. Umur baru 40 tahun dah kedut sana sini. Nak-nak lagi kedutan dibawah mata, sangat failed okeyy walaupun letak bertempek conceler namun tetap nampak kedut dan lebam bawah mata.

3. Fungsi di dalam Vitamin E di dalam Set kecantikan Shaklee ini SANGAT PENTING sebab ia membantu melembabkan kulit dari dalam, melambatkan penuaan, menghilang masalah kulit berjeragat dan mampu memulihkan tekstur kulit dan ton kulit supaya jadi cerah sekata. Takde lah muka putih tapi tangan hitam. Vitamin E Shaklee juga membantu dalam penjagaan jantung yang sihat, mengurangkan tekanan darah dan BERKESAN sebagai anti kanser dan melambatkan pertumbuhan tumor.

4. Pengambilan Energizing Soy Protien (ESP) juga sangat penting sebab ia merupakan sumber protien yang baik kerana sel-sel di dalam tubuh kita ini perlu diganti dan ia membantu menghasilkan sel-sel tubuh sihat dan bermutu. Pertukaran sel-sel baru dan lama berlaku 3 bulan sekali. Khasiat ESP ni memang BANYAK SANGAT dan antaranya ialah melicinkan kulit, melembabkan kulit kering dan bersisik, menyihatkan kuku dan rambut, menyelesaikan masalah rambut gugur, memberikan rasa kenyang dan bertenaga bagi korang yang nak kurus dan langsing, memperbanyakkan air susu ibu, kalau mengandung amalkan ESP konpem kulit anak putih dan cantik.

5. Sustained Released VitaC pula sebagai anti oksidant yang sangat membantu menghilangkan parut dan kulit kusam. Kalau tak takkan banyak SPA kecantikan menawarkan suntikan Vitamin C dan collagen. Ia juga membentuk collagen di bawah kulit di mana ia membantu menganjalkan kulit dan menghalang otot menjadi lembik. Pengambilan besama-sama Bcomplex dan VitaC akan membantu meningkatkan sistem immune badan dan memerangi penyakit yang ingin menyerang. Kalau korang selalu susah tidur malam dalam erti kata lain insomnia ia juga dapat membantu.Oh ya! setiap sebiji dalam tablet VitaC mengandungi 7.5 biji oren tau termasuk dengan kulit tau. Kalau korang boleh makan 7.5 biji oren setiap hari okey la, kalau tak inilah sebagai penggantinya.

6. Set Kecantikan Shaklee ini sesuai diambil oleh lelaki dan wanita. Kalau lelaki susu takkan keluar. Lebih-lebih lagi kalau en. abang memang perokok, tersangatlah sesuai sebab set ini antioksidant. Kalau wanita yang baru melahirkan anak, luka cepat sembuh, strechmark pon boleh hilang. Kalau ibu menyusukan anak ambil boleh tambah susu. Tetapi WAJIB ambil full set sebab nak dapat kesan yang MAKSIMA!! Bukan tak boleh ambil tak ambil full set tapi kesannya ala-ala siput sedut lar.. lambat.. Dan yang paling penting sekali consultation/ bimbingan dari saya!! Bagaimana nak dapat consultation dari saya? WAJIB beli dari saya sahaja. Setiap pembelian dari saya memang saya hadiahkan FREE CONSULTATION supaya diri anda tidak dirundung masalah ketika mengamalkan Set Kecantikan Shaklee ni. Kenapa PENTING SANGAT konsultation? Sebab kalau tak ada consultaion hasilnya kurang memuaskan. So dapatkan lah consultation yang awesome dari saya.. hehehe.

7. Kandungan SET KECANTIKAN SHAKLEE FULL SET ialah:
ESP: 1 canister (RM 150.00)
VitaC: 180 biji (tahan 6 bulan) (RM 92.50)
VitaE: 120 biji (tahan 4 bulan) (RM 149.00)
Bcomplex: 120 biji (tahan 4 bulan) (RM 53.75)

Harga Retail: RM 445.25 tapi tak mahal sangat sebab sehari korang hanya belanja RM 3.70 sahaja! Nak lagi murah? Jadilah ahli... RM 65 je pon SEUMUR HIDUP DAN BOLEH BELI MANA-MANA PRODUK SHAKLEE TANPA PENAT BERTANYA 'PM HARGA'.. hahaha dah dapat harga ahli kan senang.. atau pembelian melebihi RM 660.00 dapat FREE MEMBERSHIP...

Tetapi ada juga SET KECANTIKAN SHAKLEE budget hanya RM 391.50 tidak termasuk Bcomplex.

Okeyy, berminat nak order SET KECANTIKAN SHAKLEE DENGAN SAYA? Cepat-cepat sms/wassup ke 016-6684862 Ain Ridzuan.

Ini adalah testimoni pengguna yng menggunakan SET KECANTIKAN SHAKLEE.. layann...

Parut pudar dan jerawat hilang!






Klik disini untuk tempahan produk secara online. Insyallah akan asampai dengan CEPAT dan SELAMAT. Nanti En. GDEX akan Ponn.... ponnn.... depan pintu k..


Mahu harga jimat dengan jadi ahli?
Anda mahu daftar ahli Shaklee dan ingin mengetahui bagaimana daftar ahli Shaklee? Klik disini.. 


Untuk pertanyaan lanjut dan konsultansi boleh terus hubungi saya:

Saya adalah agen Shaklee anda!!

Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668

FB: Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/

FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:

:) Jadual pemakanan PERCUMA

:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in