JOM JOIN PROJEK BUAT DUIT RAYA!!!

Wallaweiii sape tak nak nak raya duit masyukkk... Lebih-lebih lagi bila dah ada anak-anak. Anak-anak lebih sakan raya daripada mak bapak. Kalau masih belum kahwin tu mesti nak bagi mak ayah kat kampung duit belanja sikit kan untuk persiapan raya. Mesti kembang kuncup lobong hidung mak ayah bila dapat duit dari anak-anak. Mak ayah kita selalunya takkan minta duit pada anak-anak, sebab takut anak tak cukup makan. Tapi kita ni sebagai anak haruslah rasa bertanggungjawab untuk berbakti pada kedua orang tua. Sekurang-kurangnya dalam hidup orang tua kita mesti ada masa ikat perut nak bagi duit belanja sekolah kat kita kan? Yang dah kahwin pon WAJIB bagi mak ayah duit belanja tau. Rezeki kita takkan kurang malah makin bertambah PERCAYALAH!!!

Hokeyy berbalik pada tajuk entry ini, saya isytiharkan akan membuat PROJEK DUIT RAYA!! Apakah projek buat duit raya? Projek ini saya akan bantu anda yang kumpul duit raya sehingga berjaya. Syarat-syarat nak join projek ini ialah:

Yuran pendaftaran ahli Shaklee RM 75.00 untuk SEUMUR HIDUP
Semangat yang kental dan tak mudah mengalah
Rajin dan bersemangat
Tidak mudah patah semangat
Pembelian melebihi RM 660.00 juga dapat FREE MEMBERSHIP!!

Kalau korang ada kelayakkan semua diatas, korang sangat-sangat dialu-alukan. Projek Buat Duit Raya ini berlansung mulai sekarang sehingga korang dapat apa yang korang idamkan.. Jomss sertai saya, tak sabar nak share ilmu dengan korang nih!

Ini adalah senarai produk yang perlu kumpul UV. Anggap jer kacang kuda jer:


Ini contoh yang korang akan dapat jika betul-betul usaha:


Ini adalah peringkat basic ajer tau, ada jer yang dah dapat 4-5-6 angka.. Jommmm..

Hubungi saya 016-6684862 Ain Ridzuan

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in