MEALSHAKE PENYELAMAT ANAK SUSAH MAKAN

Adakah anda seorang emak yang terpaksa berlari sekeliling rumah kejar anak nak bagi makan pada anak? Kalau makan pun sedikit sahaja. Sayur dan ayam ditolak tepi. Anak saya Jasmine dulu macam tu. Hanya nak makan nasi putih saje.. Kalau letak sayur, kicap dia tak mau. Reject! Dulu memang makanan harian dia nasi putih, nasi impit dan spegetthi sahaja yang lain dia tak nak. Pening kepala saya memikirkan macam mana nak bagi Jasmine tambah selera makan dan tidak memilih makan. Mujurlah saya dipertemukan dengan Mealshake. Fuhh!!

Jasmine selalu main-main kalau ajak makan..

Sejak makan Mealshake selera Jasmine dah bertambah-tambah tak perlu aksi kejar mengejar lagi. Siap minta nasi tambah lagi. Kalau makan spegetthi dah pandai minta sos nya. Kalau tak dulu nak yang plain aje. Dalam Sos spegetthi tu saya tambah sedikit daging cincang, sayur lobak (cincangkan supaya dia tak perasan!!) Alhamdulillah dia terus ngap masuk mulut.. hehehe!!

Saya perasan Jasmine dah semakin bijak, jarang demam dan dah kurang alergi gatalnya. Kalau tidak dulu, jika pergi mana-mana ‘waterpark’ mesti balik demam dan kulit gatal-gatal. Sekarang tak lagi.. Ibu dia dah boleh senyum.. Dah jimat duit hospital.. Hehehe…Sebab saya tambah sedikit Omega Guard dalam susunya seminggu 2-3 kali. Gabungan Mealshake dan Omega Guard memang awesome!!


Bagaimana Mealshake membatu meningkatkan selera anak anda?

Selalunya masalah kurang selera makan disebabkan oleh kekurang beberapa nutrisi dan zat penting di dalam tubuh anak iaitu:

  • Vitamin Bcomplex
  • Fosforus
  • Zat besi
  • Zinc

Disinilah Mealshake membantu menambah nutrisi dan zat penting yang berkurangan. Mealshake merupakan minuman berprotien (protein sangat penting untuk pembentukan tisu manusia) yang kaya dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Disamping itu ia didatangkan dengan perisa Vanilla yang hampir sama dengan susu anak-anak kita minum. Jadi tiada masalah anak-anak kita tidak sukakannya!! Mak ayah pun boleh join sekali minum Mealshake sebab ia adalah produk yang selamat dari bayi (setahun keatas) hingga dewasa.

Adakah Mealshake akan menyebabkan obesiti?
Tidak. Obesiti terjadi apabila anak-anak selalu disuapkan dengan makanan merapu, junk food, fast food. Makanan-makan merapu selalunya tinggi kandungan garam, bahan kimia, MSG dan lemak yang mana ia akan menjejaskan tubuh anak sedikit demi sedikit.

Berminat nak dapatkan Mealshake?
Anda boleh hubungi saya di nombor 016-6684862 (Pn. Ain) untuk mendapat diskaun yang berbaloi-baloi.

Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in