BASIC H2 ORGANIC SUPER CLEANING CONCENTRATE MEMANG SUPER POWER!!



Saya memang dah jatuh hati sangat dengan Basic H2 Super Cleaning Concentrate. Formulanya yang lembut, tidak menghakis tangan, tanpa bahan kimia membuatkan saya jatuh hati padanya.


Dulu memang saya sangat sukar nak bersihkan botol susu anak sebab susu ibu selalunya akan meninggalkan minyak di botol. Bukan minyak sebenarnya tetapi lemak. Mana ibu-ibu yang membasuh botol anak setiap hari pasti mengalami masalah yang sama. Sental bagai nak rak!! Tapi minyak masih ada… Dulu basuh botol susu anak je nak dekat setengah jam!! Fuh!! Mana taknya dengan botol storage 6 biji., breastpump sepasang, botol susu adik dan kakak yang baru balik dari taska 2 biji.Siap berendam bagai lagi… hehehe

Tapi sekarang tak lagi sebab kerja saya dah senang, masa pon dah jimat!! 10 minit aje dah siap.. Banyak jimat masa tu woo.. Basic H2 juga mempunyai kepekatan yang sangat tinggi iaitu 16 auns boleh membersih sehingga 48 gelen air. So memang sangat-sangat jimat la.. Ia juga TANPA PARABEN yang mana Paraben adalah sangat merbahaya dan boleh menyebabkan kanser. Selain daripada membasuh botol susu, Basic H2 juga boleh digunakan untuk kegunaan isi rumah seperti mengelap cermin/tingkap, mengelap lantai, membersih dapur gas dan membasuh kereta. Pendek kata 1001 kegunaannya. Oh ya, Basic H2 juga boleh digunakan jika kita/anak-anak sakit demam cacar air (chiken pox). Masukkan beberapa titik di dalam tab mandian dan anda boleh mandi. Ia berfungsi untuk mengurangkan gatal dan parut akibat chiken pox. Amacam jatuh cinta tak?

Ni perbezaan penggunaan sebelum dan selepas Basic H2. Ada berani?



Ok. Kalau nak oder boleh terus hubungi saya di 016-6684862 (Pn. Ain). Anda pasti berpuas hati!

Saya adalah agen Shaklee anda!!
Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668
FB:  Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/
FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:
:) Jadual pemakanan PERCUMA
:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA
:) Kos Penghantaran PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in