CERITA PN. HIDAYAH YANG MENYUSUKAN BAYI PRAMATANG 32 MINGGU SEHINGGA BERJAYA

Bayi pramatang ialah bayi yang keluar awal sebelum 37 minggu usia kehamilan. Keperluan bagi setiap bayi pramatang ialah susu ibu. Kebanyakkan ibu yang melahirkan bayi pramatang mempunyai masalah susu lambat keluar kerana bayi tidak menyusu secara terus pada payudara ibu. 


Untuk penghasilan susu ibu dengan cepat anda digalakkankan meransang payudara dengan menggunakan pam susu. Pengambilan Set Penyusuan juga sangat membantu meransang pengeluaran susu dengan cepat di samping memulihkan badan ibu yang baru lepas bersalin dengan cepat. Ikuti pengalaman Puan Hidayah yang mengambil Set Penyusuan untuk menyusukan bayi pramatangnya.


Jika anda mempunyai masalah seperti Pn. Hidayah, jangan lupa terus hubungi saya untuk mengetahui set penyusuan dan bagaimana menyusukan anak. Izinkan saya membantu anda!




4 comments:

  1. salams pagi khamis ain:) membaca ilmu disini...

    ReplyDelete
  2. ada betulnya sebab keadan in pernah terjadi kepada wife dan anak saya..lahir tak cukup bulan..bayi keana duk dalam wad NICU...disebabkan jarang menyusu, semakin lama pengeluaran susu semakin berkurangan..terpaksa pergi mengurut dan mencuab set penyusuan shaklee...vitamin shaklee bagus untuk kesihatan

    ReplyDelete
  3. takut juga kalau mendapat bayi pramatang..

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in