MASALAH SUAMI ISTERI GEMUK SUSAH MENGANDUNG TURUN 30 KG DALAM MASA 4 BULAN

Tahukah anda salah satu punca wanita susah mengandung sebab masalah kegemukan? Suami juga tidak terlepas dari masalah ini. Suami yang gemuk selalunya mempunyai sperma yang tidak berkualiti atau lembam. Jadi apakah perkara utama yang perlu dilakukan jika anda gemuk tetapi nak mudah hamil?

Ubat kurus hara

Selalunya saya akan cadangkan supaya turunkan berat badan terlebih dahulu kerana berat badan yang berlebihan akan menyebabkan komplikasi semasa hamil seperti keguguran, bayi pramatang, kencing manis, darah tinggi semasa hamil dan lain-lain lagi. Saya pasti anda mesti telah mencuba pelbagai jenis produk pelansingan yang berlambak di pasaran. Tetapi pernahkah anda terfikir dengan keselamatan produk tersebut? Kesannya apabila anda mengambil produk pelansingan tetapi tidak mengetahui sedang hamil. Sudah pasti ia meninggalkan kesan buruk kepada bayi tersebut.

Saya nak kongsikan pengalaman sebenar saya ketika berusaha berikhtiar nak mengandungkan anak yang pertama. Masa tu berat saya naik mendadak. Ye lah laki risau sangat bini tak cukup makan lepas tu memang wajib memasak setiap hari. Jadi badan bagai di pam-pam. Ada juga pergi kelas senaman aerobik area rumah tapi tak jalan. Jadi saya beranikan hati beli produk kuruskan badan yang sangat popular ketika itu. Sekotak RM 220.00 dan ada 15 sachet aje.. Mahal memang mahal tapi nak kurus punya pasal tutup mata aje lah. Masa memula makan sachet yang ke 2, jantung saya jadi berdebar-debar, badan pula sentiasa panas dan rasa macam nak marah aje di samping rasa mual. Saya teruskan sampai sachet yang ke 4 saya hentikan pengambilannya sebab rasa dah tak sedap badan.

Know what? saya mengandung sebenarnya! Baru 5 minggu.. Nasib baik saya sempat 4 sachet aje kalau tidak tak tahu lah nasib kandungan saya. Nasib baik Allah gerakkan hati saya supaya hentikan ubat kurus itu. Jadi bakal ibu mestilah memilih ubat kurus yang selamat di ambil supaya tiada perkara buruk berlaku.

Antara ubat kurus atau produk pelansingan yang selamat ialah Set Kurus Shaklee. Kenapa saya cakap selamat? Sebab ia semulajadi dan Shaklee melabur lebih 30 juta USD untuk ujian dan kajian. Apakah kandungan yang berada di dalam di dalam Set Kurus Shaklee?


Herblax: Terdiri daripada herba Alfalfa, herba Senna, Anise leaves, blue malva flower, bukhorn back, Licorice root, Rhubarb root, Fennel Seed dan Culver Roots. 
  • Membantu membersihkan najis yang tersekat di dalam usus.
  • Meransang usus supaya supaya mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat dan tersimpanlama di dalam badan kita.
  • Mengempiskan perut
  • Membuang toksin di dalam badan

Alfalfa: Terdiri daripada daun Alfalfa (Medicago sativa) yang di kenali sebagai raja tumbuh-tumbuhan.
  • Mencuci hati, darah dan usus. 
  • Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, gastrik, hepatitis dan sembelit.
  • Menyingkirkan lemak dan kolestrol
  • Melegakan keletihan


Omega Guard: Terdiri daripada minyak ikan lautan dalam. Ia telah di suling sebanyak 3 kali untuk mengasingkan toksin dan merkuri yang terdapat di dalam minyak ikan. Omega Guard adalah Omega-3 yang membantu meransansang kehamilan.
  • Menyingkirkan lemak dan kolestrol
  • Sesuai di ambil pesakit PCOS dalam menurunkan badan
  • Meningkatkan antibodi badan supaya susah sakit


Energizing Soy Protien (ESP): Terdiri daripada kacang soya Non-GMO. Soya Non GMO ialah soya yang tidak diubah secara genetik. Maksudnya Shaklee tidak menggunakan baja sintetik tetapi hanya menggunakan baja semulajadi. Macam nenek-nenek kita dulu pakai najis tahi ayam buat baja. Selain itu ia dibasuh dengan menggunakan air paip biasa dan bukan dengan alkohol.
  • Memberikan rasa kenyang yang berpanjangan
  • Menguatkan otot rahim bagi wanita yang kerap keguguran
  • Mengeluarkan ovum/telur yang sihat
  • Sentiasa rasa sihat kekal bertenaga.

Bcomplex: Mengandungi asid folic yang sangat penting untuk mengelakkan kecacatan pada bayi.

Berikut adalah testimoni pengguna yang telah berjaya menggunakan Set Kurus Shaklee ini:



Untuk pembelian secara bank transfer, Cash deposit dan tunai hubungi saya di:


Pembelian secara kad kredit atau kad debit boleh klik di sini:


Untuk pembelian yang lebih jimat, anda boleh klik link ini untuk pendaftaran ahli Shaklee:


Ketahui kawasan COD disini:

2 comments:

  1. kurus secara sihat..memang takut kat pasaran biasanya ubat kurus ada dadah berbahaya..kena selidik dlu..

    ReplyDelete
  2. yang saya suka dengan suplemen Shaklee ialah ianya bukan sahaja mendapat kelulusan KKM, tetapi juga ianya bukan 'ubat kurus tak perlu bersenam dan makan apa saja tu'. Set utk slim Shaklee ni membantu percepatkan lagi bakar lemak yg mana senaman dan gaya hidup sihat perlu menjadi habit

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in