EKZEMA KULIT HILANG DALAM MASA 5 HARI DENGAN KRIM TANPA STERIOD

Assalamualaikum w.b.t. Kasihankan bila lihat anak kecil merengek akibat kegatalan ekzema. Lebih-lebih lagi musim panas sekarang jika tidak di kawal ekzema semakin merebak. Ekzema merebak melalui peluh dan kebanyakkan bayi atau kanak-kanak tidak tahan berpeluh. Saya teringat anak-anak saya memang jenis tidak tahan berpeluh. Mesti kulit merah-merah bila berpeluh. Orang kata anak London. 

Tetapi bayangkan jika anak korang jadi macam ini. Rasanya pilu tak hati bila hari-hari dengar anak meregek kegatalan. Sedihnya Allah yang tahu. Nak keluar rumah pun rasa malu.


Kanak-kanak ini sebenarnya telah lama menderita ekzema ini. Dah macam-macam jenis ubat, krim, antibiotik di ambil termasuk pergi pakar namun tidak menemui penyelesaiannya. Pendek kata berhabis juga duit nak merawatnya.

Namun atas izin Allah ibunya terbuka hati untuk mencuba krim Herbal Blend berikutan banyak testimoni dan pengalaman ibu-ibu yang jatuh hati menggunakan Herbal Blend ini. Ini hasilnya setelah 5 hari menggunakan krim ajaib ini. Rasa macam tidak percaya pula dan rasa bersyukur sangat bila dapat membantu pelanggan mempunyai masalah sebegini.

Krim ajaib ini selain boleh merawat ekzema, ia juga membantu merawat tumit kaki pecah. Tumit kaki pecah selalu terjadi jika mempunyai berat badan berlebihan dan berdiri terlalu lama. Lagi satu jika tiba-tiba ada sebiji jerawat tumbuh kat pipi, calitkan aje Herbal Blend ini. insyallah esok bangun tidur dah hilang jerawatnya.

Hari itu kaki saya melecet kerana pakai kasut ketat sampai berdarah. Sakit wooo... Saya sapukan dengan herbal Blend dan akhir ia pulih seperti ini.. hehehe..

Jadi korang sila lah order dengan pantas krim ajaib ini di 016-6684862 (Ain Ridzuan).. murah jer.. RM 27.50 sahaja!

1 comments:

  1. alhamdulilah iya mba ada krim yang bisa nyembuhin gatalnya :)

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in