7 TAHUN MERANA MASALAH KULIT BERJERAWAT, CIK JAN KEMBALI DENGAN KULIT MULUS

7 tahun menderita kulit berjerawat dan parut jerawat! Macam-macam produk yang dia cuba tetapi kesannya kurang memberansangkan. Ni saya nak cerita tentang Cik Jan. Cik Jan ni memang ada masalah kulit berjerawat sejak dari tahun 2006 dan bermasalah nak hilangkan parut jerawat lama. Kira muka dah macam permukaan bulan. 


Kulit Cik Jan bermasalah kerana tersalah pilih produk. Produk yang di gunakan mempunyai bahan kimia yang tinggi dan hasilnya jerawat naik dengan jayanya! Jadi kawan-kawan Cik Jan ni bersimpati dengan nasib muka Cik Jan ni, mereka pun mencadangkan supaya membuat rawatan facial di pusat kecantikan. Nak tahu apa jadi? Masalah jerawat makin teruk! Jerawat makin mencanak keluar dan meninggalkan parut dalam. Parut jerawat dalam ni selalunya susah di hapuskan. Dah macam permukaan bulan muka Cik Jan.

Perasaan Cik Jan masa ini? Hanya Allah yang tahu. Rasa sedih dan malu nak keluar rumah. Ye lah bayangkan bila keluar bersama kawan-kawan kulit kita aje yang teruk. Tambahan pula masyarakat kita ni bila melihat muka orang penuh jerawat dan parut jerawat dengan pandangan sinis. Kesian Cik Jan. Akhirnya tahap keyakinan Cik Jan mulai turun dan merosot. Korang tau lah bila orang dah kurang tahap keyakinan selalunya murung, kerap marah dan jarang keluar rumah.

Lama kelamaan Cik Jan telah berjumpa dengan produk Shaklee. Pada peringkat awal Cik Jan mengambil Vitamin E untuk menghilangkan parut jerawat. Bila lihat hasilnya semakin bagus Cik Jan konsisten dengan pengambilan Vitamin C, kolagen (sekarang ni tengah promo kaw-kaw beli 3 kotak percuma 1 kotak) dan GLA Complex. 

Untuk kecantikan bahagian luaran pula Cik Jan menggunakan Set Kecantikan Nutriwhite yang terdiri daripada Gentle Deep Foaming Cleanser, Soothing Radiance Whitening Softener, make up remover, Daily Defense Whitening Essence dan Overnight Renewal Whitening Cream). Inilah produk-produk yang di ambil oleh Cik Jan.





Bagi menambah keyakinan korang supaya tidak sedih sangat dengan masalah berjerawat, saya belanja korang video pengakuan berani mati Cik Jan menggunakan Shaklee dan ini wajah terbaru Cik Jan. 


Kalau korang berminat nak cuba apa yang Cik Jan pakai ni, korang boleh hubungi saya terus untuk konsultansi dan mengetahui jenis kulit korang supaya saya dapat mencadangkan produk yang betul dan mengikut budget korang. Call/Wassup ke 016-6684862

Saya adalah pengedar sah Shaklee Kota Damansara. Hubungi untuk COD

5 comments:

  1. alhamdullilah dah sihat kulitnya, syukur:)

    ReplyDelete
  2. saya pun pernah rasa seksanya bila salah pilih produk kecantikan. akibat daripada tu kulit muka saya mengelupas, kerja dalam aircond lagi memeritkan muka kerana kulit jadi tegang dan terasa perit. now, alhamdulillah. kulit muka licin berseri dan tona kulit lebih sekata.

    Klikk sini..untuk entry saya yang terbaru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sakit bila salah pilih produk.. serba tak kena... nasib baik jumpa produk yang betul..

      Delete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in