RAHSIA FARAJ SIHAT DENGAN MERUANG

Rahsia kecantikan wanita adalah daripada rahim yang sihat. Jika rahim tidak sihat ia akan menjejaskan hubungan suami isteri dan rumahtangga. Manakan tidak bila waktu nak bersama sahaja, Kemaluan berbau macam bangkai. Sampai suami pun tak tahan. Nak cakap takut isteri terasa hati. Jadi para wanita terutamanya yang telah berkahwin, jaga betul-betul anugerah dan maruah kita depan suami, Kemaluan berbau berpunca daripada darah-darah kotor yang tidak habis keluar dan masih melekat di dinding rahim. Apakah penyelesaiannya? Anda boleh amalkan teknik MERUANG. 

Hah! apeke bendenya tu.

Teknik Meruang ialah amalan yang dilakukan oleh wanita untuk membersihkan rahim selepas kedatangan haid. Dalam Islam, jika di tuala wanita tiada kesan darah, anda perlu membersihkan sehingga di dalam rahim. Ditakuti terdapat sisa-sisa darah kotor masih lagi ada dan solat adalah HARAM. Meruang ini seelok-eloknya dilakukan sebulan sekali setelah habis haid. Bagaimanakah cara Meruang? 

CEPAT HAMIL

CEPAT DAN SENANG HAMIL


  1. Duduk di mangkuk tandas (tandas duduk)
  2. Mencangkung dengan satu lutut kebawah
  3. Satu lutut lagi dalam keadaan berdiri.

Cara Meruang ialah:

  1. Bersihkan tangan dengan sabun antibakteria
  2. Masukkan jari sedalam mungkin (dalam 3 ruas jari) sambil merehatkan peha, ari-ari dan perut. Bagi yang masih dara, cukup hanya memasukkan satu ruan jari sahaja. (Sila rujuk gambar).
  3. Korek di celah-celah dinding faraj. Korang akan rasa mengerutu. Pusing dan korek sisa, darah haid, keputihan dan air mani. 
Dalam proses ini, akan merasa kemantapan faraj anda jika rasa mengerutu dan keras seperti gigi maknanya faraj anda bersih tetapi jika tiada rasa menggerutu, keras dan berair maka faraj anda tidak bersih.

Pada peringkat awal anda akan rasa nyeri sedikit jika tidak biasa melakukannya. Cuba tenangkan diri dan tarik nafas. Lakukan secara perlahan. Rasanya sedikit nyilu tetapi kebaikkan sepanjang hayat!! 

Jika anda ingin mencuba rahsia keanggunan wanita di hadapan suami, anda boleh mencuba Alfalfa kerana ia ibarat kacip fatimah. Alfalfa dikenali sebagai raja tumbuh-tumbuhan. Kelebihan Alfalfa ialah:
  • Menghilangkan keputihan
  • Mengetatkan faraj
  • Membuang toksin di dalam badan
  • Membuang angin di dalam badan
  • Menghilangkan bau busuk faraj
  • Memperbanyakkan air susu ibu
Anda boleh hubungi saya terus untuk mengetahui tentang produk dengan lebih lanjut di 016-6684862 (Ain Ridzuan)

6 comments:

  1. Pernah dgr kataan meruang ni masa blaja mandi jenazah wanita
    Yg ni ta pernah pulak..rasanya takut jd lg teruk kalo yg ada sakit keputihan

    Actually keputihan jadi kalo kebersihan faraj tercemar..contoh kalo korg keluar pastu tercirit ke..ada najis lambat di cuci
    Guna tandas awam ke..yg ni la korg kena jaga-jaga.

    ReplyDelete
  2. Pernah dgr kataan meruang ni masa blaja mandi jenazah wanita
    Yg ni ta pernah pulak..rasanya takut jd lg teruk kalo yg ada sakit keputihan

    Actually keputihan jadi kalo kebersihan faraj tercemar..contoh kalo korg keluar pastu tercirit ke..ada najis lambat di cuci
    Guna tandas awam ke..yg ni la korg kena jaga-jaga.

    ReplyDelete
  3. sebenarnya meruangni baik untuk kebersihan dlmn wanita... klu stkat cuci kat luar jk tu dlm kita tkkn bersih.. meruangni kita wat slow2 jk xkn skitka peri ka xda semua tu..tym wat tu kita kluar semua kkotoran yg lekat kt dindingtu..knferm bersih.. xpyah nk guna produk bagai nnt bakteria yg baik tuk vigina kita terhapus plk... amlkn jk meruang tu spa yg rsa2 da keputihan tu tkeluar jgktu yg berkepal2 tu

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in