RAHSIA AWET MUDA DAN SENTIASA SIHAT



Assalamualaikum w.b.t. Vivix atau lebih dikenali sebagai sirap Shaklee merupakan tonik ajaib yang membantu menyembuhkan pelbagai penyakit atas izin Allah. Jika diperhatikan, salah satu kandungan didalam Vivix ialah Resveratrol yang merupakan satu sebatian polyphenol dari tumbuh-tumbuhan. Resveratrol ni sangat popular di Eropah terutamanya orang Perancis dimana mereka mengamalkannya dalam bentuk wine merah. Sebab itu dikalangan mereka jarang kedengaran disebabkan oleh sakit jantung.

Resveratrol boleh diperolehi daripada kulit anggur dan kacang tanah manakala resveratrol Vivix diperolehi daripada Polyganum Cuspidatum iaitu sejenis tumbuhan herba yang pokoknya tingi dan lebat. Herba ini digunakan oleh bangsa Cina sejak berabad sebagai rawatan anti-tumor. Jadi apakah keistimewaan Resveratrol di dalam Vivix Shaklee? Vivix Shaklee mempunyai tahap penyediaan dan kepekatan yang mempunyai 'high potency dan high purity dimana cara pengekstrakan diambil memboleh ia diperolehi pada ketulenanan yang sangat tinggi. Kajian mendapati Vivix Shaklee 98% tulen dan faktor ketulennya itu sangat mempengaruhi keberkesannya. Jadi secara dasarnya resveratrol Vivix adalah yang paling tulen kerana hampir 98% tulen. Dan yang paling penting Vivix bukan sahaja setakat suplement resveratrol tetapi ia adalah gabungan polyphenol yang lain.

Peranan Resveratrol dalam kehidupan kita ialah membantu:

Penyakit Jantung - mengurangkan radang, menghalang pengoksidaan kolestrol jahat, dan yang paling ketara resveratrol mencegah plalet darah bergumpal. Platlet darah yang bergumpal inilah yang menyebabkan saluran darah tersumbat dan menyebabkan serangan sakit jantung.

Pesakit kanser - Resveratrol membantu mencegah pertumbuhan sel kanser malah memberi signal kepada sel-sel kanser supaya mati.

Kencing manis - Resveratrol membantu tubuh lebih sensetif kepada insulin.

Alzhemier - Resveratrol membantu mencegah pembetukan plak yang disebabkan Alzhemier.

Bagi melengkapkan gabungan resveratrol ini, Shaklee telah menambah lagi satu gabungan iaitu Ellagic Acid yang terdapat pada Muscadine Grape. Ellagic Acid ini membantu menghalang pembentukan age protien seperti pertumbuhan sel kanser terutama sekali kanser Gastrousus seperti kanser perut, kanser usus, buasir dan yang berkaitan dengan penghadaman. Anggur Muscadine ni dianggap sebagai anggur yang hebat kerana ia mempunyai kromosom berbanding anggur lain.

Kandungan lain yang terdapat di dalam Vivix juga ialah lobak ungu dan Eropean Elderberry. Ektrak utama yang digunakan didalam Vivix ialah Anthocyanin yang diambil dari ekstrak lobak ungu dan elderberry. Anthocyanin merupakan antioksidant yang kuat berbanding dengan Vita -E dan sangat berkesan untuk mencegah strok dan penyakit jantung. Secara kesimpulannya Vivix istimewa kepada kepekatannya, ketulenannya dan kombinasi kandungannya.

Pengalaman saya mengamalkan Vivix ialah terasa seperti semua plak-plak darah yang tergumpal kembali berkerja setelah mengamalkan Vivix.

Jom layan testimoni-testimoni Vivix:







UntuK tempahan boleh KLIK DISINI.


Mahu harga jimat dengan jadi ahli?
Anda mahu daftar ahli Shaklee dan ingin mengetahui bagaimana daftar ahli Shaklee? Klik disini.. 


Untuk pertanyaan lanjut dan konsultansi boleh terus hubungi saya:

Saya adalah agen Shaklee anda!!

Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668

FB: Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/

FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:

:) Jadual pemakanan PERCUMA

:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in