MINUMAN TAHAN MENGANTUK SEMASA MEMANDU YANG MEMBUATKAN ANDA RASA NAK PECUT

Assalamualaikum w.b.t. Hari ini saya agak keletihan di samping virus demam semakin menjelma. Kali ini pakej lengkap penyakit iaitu sakit gigi, demam selsema dan ulser mulut. Memang terbaik la kalau nak kurus masa ini. Hehe.. Tekak sakit, mulut sakit, gigi pun sakit. Walaubagaimapun kesakitan itu tidak menghalang saya untuk menulis entry buat pembaca blog tercinta... cheeewah!


kenpenatan melampau


Siapa kat sini bila buka buku je mengantuk? Bila masuk kelas je dah sangap macam kawah? Dengar isteri membebel je dah tersenguk-senguk (eh!) Hahaha... ini jangan di buat main-main ye.. Ada orang sambil memandu boleh tertidur hingga menyebabkan kemalangan. Saya juga mengalami masalah mengantuk ketika memandu. Kalau bawa kereta tu memang huyung hayang.

Memang menakutkan bila di fikirkan memandu dalam keadaan merbahaya. Macam-macam cara saya buat antaranya letak wangian yang boleh hilangkan mengantuk, buka tingkap kereta besar-besar, menyanyi ala micheal Jackson kuat-kuat dalam kereta tetapi semuanya tidak mendatangkan hasil.

Penyelesaiannya saya kerap makan untuk hilangkan mengantuk. Bila memandu sambil makan ni sedar tak sedar dah makan berkalori-kalori dan berat pun makin bertambah ... whoa! Jadi penyelesaiannya saya ambil Cinch Tea. Cinch Tea ni boleh hilangkan mengantuk dan kuruskan badan tau. Maknanya dapat 2 kebaikan iaitu dah tidak mengantuk semasa memandu dan dapat kuruskan badan.. yeayy! 


ubat tahan mengantuk
Add caption


Cinch Energy Tea ni ada kawan cadangkan sebab beliau nengok masalah saya ni dah tahap kronik. Ada satu hari tu, kitaorang pergi shopping bersama-sama naik kereta saya. Akhirnya beliau sangat takut dengan pemanduan saya.. hahaha....Oh ya, suami saya kalau di kena travel jauh-jauh memang saya beri minum dan bekalkan untuk perjalanan. Alhamdulillah dah tidak perlu minuman tambah tenaga yang bahaya jika diambil secara berlebihan. Untuk makluman korang Cinch Energy Tea ni boleh diambil oleh ibu mengandung. Kandungan di dalam Cinch Tea ialah Tea Merah, Teh Putih, Teh Hijau Matcha dan Rooibos Tea yang membantu kecergasan tubuh.

Kakak ini pon dah takjub dengan dengan kesan Cinch Energy Tea.


Kalau korang tengah mencari pengganti kopi untuk hilangkan mengantuk, korang boleh cuba Cinch Energy Tea ini. Kopi ni jika diambil terlalu banyak akan memudatkan diri. Yang penting teh ini tanpa dadah dan selamat digunakan.

Untuk tempahan hubungi saya di no. 016-6684862 (Ain)

7 comments:

  1. Macam best je cinch Tea ni. Tak sabar nak cuba!

    ReplyDelete
  2. Saya pun sama macam ain lah...ngantuk masa drive yang amat dasyat...memang sangat perlu cinch tea ni

    ReplyDelete

  3. Info dan produk yang menarik untuk mencegah pemandu daripada mengantuk. Selain itu, untuk mencegah mengantuk ketika memandu kita juga harus mendapatkan rehat yang mencukupi dan merancang masa perjalanan kita. Kalau dah mengantuk juga, eloklah berhenti sekejab untuk melelapkan mata.

    ReplyDelete
  4. Nak beli, dkt mane boleh dpt teh nie ?

    ReplyDelete
  5. Pm saya harga teh ini dan adakah teh ini menjaminkan saya tidak mengantuk ketika memandu ? PM 0192515898

    ReplyDelete
  6. Pm saya harga teh ini dan adakah teh ini menjaminkan saya tidak mengantuk ketika memandu ? PM 0192515898

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in