SET BERSALIN YANG MENGATASI SEMBELIT KETIKA BERPANTANG

Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya saya sangat teruja bila dapat membantu kawan-kawan bersalin dengan gembira tanpa kemurungan. Kebanyakkan wanita yang lepas bersalin mengalami kemurungan, rasa tertekan, sembelit yang teruk dan susu badan lambat keluar,


Saya jatuh cinta berkali-kali dengan Set Bersalin Shaklee kerana sepanjang saya berpantang perasaan sentiasa tenang, badan segar, susu badan keluar awal dan boleh menguruskan anak yang pertama. Pengalaman saya bersalinkan anak yang pertama memang menyedihkan. Setiap hari berendam air mata kerana bayi kuat menangis dan tiada rehat yang cukup. Akibatnya saya jadi Zombi hidup. Sampai suami terkejut lihat isterinya kurus kering dengan muka pucat.



Jadi saya tidak mahu korang mengalami perkara yang sama seperti saya. Ramai kawan-kawan dan pelanggan saya yang telah mencuba Set Bersalin Shaklee berasa teruja dan bersemangat semasa di dalam pantang. Tambahan pula mereka sudah mempunyai anak lain. Jadi cabaran nak menguruskan mereka lebih. 



Untuk pengetahuan korang di dalam Set Bersalin Shaklee terdapat:


set bersalin


Set Bersalin Shaklee budget:


  • VitaC
  • Bcomplex
  • Vitalea
  • Zinc
Set Bersalin Shaklee Premium:

  • VitaC
  • Bcomplex
  • Vitalea
  • Zinc
  • Ostematrix
  • Alfalfa
  • ESP
Beza antara kedua-duanya sudah pasti hasilnya yang memberansangkan. Disini saya kepilkan Video untuk menambah keyakinan korang supaya tidak menyesal menggunakan Set Bersalin Shaklee.

Korang boleh terus hubungi saya di 016-6684862 (Ain Ridzuan) untuk tempahan an konsultasi percuma ^_^

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in