PETUA MENGANJALKAN PAYUDARA SECARA SEMULAJADI

Payudara adalah mahkota wanita. Disitulah tempat menghiburkan lelaki dan menyusukan anak. Ciptaan Allah ini adalah yang paling di sukai lelaki dan wanita. Namun faktor peningkatan usia dan menyusukan anak, payudara menjadi kendur dan tidak anjal lagi. Ibu-ibu yang menyusukan anak bila anak putus susu selalu mengalami masalah ini. Pasti rasa malu jika berhadapan dengan suami. Jadi saya kongsikan antara petua untuk menganjalkan payudara.
Antara petua menganjalkan payudara ialah:
1. Layurkan daun sirih ndi atas api dan tuamkan di keliling payudara. Elakkan putting. Lekapkan dipayudara sehingga 2-3 jam.
2. Rebus sebiji buah labu. Apabila telah sejuk, ramas labu tersebut dan sapukan labu di sekeliling payudara selama 20 minit. Amalkan 2 kali seminggu
3. Lakukan senaman yang menguatkan otot di sekitar payudara seperti push-up.
4. Lakukan urutan untuk melancarkan perjalanan darah
5. Gunakan masker putih telur
Bagi wanita yang inginkan menganjalkan payudara secara selamat dan semulajadi di cadangkan supaya mengambil Shaklee Collagen Powder. Kebanyakkan produk yang dijual dipasaran sekarang adalah tidak selamat dan mempunyai bahan larangan yang terkawal.

Kesannya akan membahayakan pengguna. Berbanding dengan Shaklee  Collagen Powder, ia diperbuat daripada ikan merah laut dalam dan dicipta oleh barisan saintis Shaklee. Kenapa Shaklee Collagen Powder diperbuat daripada ikan merah laut dalam? Kerana sisik ikan merah laut dalam lebih anjal dan tahan lasak. Payudara kendur disebabkan kehilangan kolagen di bawah sel-sel kulit dan tarikah graviti. Molekul-molekul halus SCP juga memudahkan proses penyerapan. Shaklee Collagen Powder juga merupakan rahsia kecantikan wanita berusia.
 
Memandangkan bulan ini Shaklee membuat promosi Beli 6 kotak Percuma 1 kotak Shaklee Collagen Powder, anda boleh merebut peluang ini. Rugi tau jika lepaskan peluang ini.


Mahu harga jimat dengan jadi ahli?
Anda mahu daftar ahli Shaklee dan ingin mengetahui bagaimana daftar ahli Shaklee? Klik disini.. 


Untuk pertanyaan lanjut dan konsultansi boleh terus hubungi saya:

Saya adalah agen Shaklee anda!!

Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668

FB: Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/

FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:

:) Jadual pemakanan PERCUMA

:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in