PENGEDAR SHAKLEE YANG HOT!!

Nak tahu tak pengedar Shaklee sekarang dah lebih 1 juta! Ramainya!! Tapi tidak ramai yang betul-betul buat Shaklee. Ada yang comel, ada yang handsome dan ada yang berilmu. Tetapikan korangkan kalau nak beli barangkan korang nak beli barang yang terus ambil dan bayar atau yang ada konsultation? Kalau saya lah saya lebih suka yang ada konsultation sebab saya boleh tanya macam-macam. Ye lah kita bukan beri Nasi Goreng Kampung di gerai makan kalau tak sedap buang je tapi melibatkan kesihatan badan. Pengedar Shaklee yang hanya menjual sahaja  tetapi tidak ajar pelanggan cara makan dan sukatan vitamin adalah pengedar Shaklee yang pentingkan diri sendiri sebab hanya mementingkan jualan sahaja.  Sudahnya pengguna kecewa dan salahkan produk sebab tidak nampak kesan serta tidak serasi. Macam mana lah jika pelanggan tu memang berharap sangat nak mengandung tetapi tidak di berikan panduan cara makan produk Shaklee dengan betul. Sudahnya kena marah dengan suami.

Saya pernah berjumpa dengan pelanggan yang hanya tanya cara makan GLA Complex, Kesian juga bila telefon kita sebab tidak tahu cara makan. Macam manalah nak nampak kesan. Padahal suara bergitu mengharapkan zuriat.

Ok. saya nak memperkenalkan diri saya ialah Pengedar Shaklee kawasan Kota Damansara, Sungai Buloh, Subang Bestari dan Pelabuhan Klang. Shaklee ID 881668. Jika anda ingin membuat tempatan secara COD (cash on delivery) anda boleh terus hubungi saya untuk konsultation. Untuk tempahan anda perlu membayar terlebih dahulu jumlah bayaran yang di persetujui. Kemudian saya akan hantar ketempat yang di tetapkan. Kelebihan jika COD dengan saya, anda berpeluang untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk Shaklee yang di ambil. Kira mata bertentang mata la.. hehe.. Kalau hari berkerja selalunya saya buat penghantaran lepas waktu berkerja.

Di lampirkan bersama senarai harga produk Shaklee:

PENGEDAR SAH SHAKLEE

Hubungi saya di talian 016-6684862 (Ain Ridzuan) untuk tempahan.



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in