Cinta Pertamaku membawa ke Syurga

Cinta pandangan pertama memang indah. Kalau orang bercinta walaupun dah bercinta kali ke 9 atau 10 mesti masih teringat pada cinta pandang pertama. Bergitu besarnya kuasa cinta. Jadi apakah cinta pandang pertama saya? Sudah tentu Shaklee..

Dulu saya memang benci sangat MLM sebab semuanya mengarut! Peras tenaga orang sahaja. Orang atas goyang kaki. Geram tau! Tapi dengan Shaklee lain. Ahli-ahli nya memang awesome! Ni secret group saya lah! Sahabat-sahabat saya ini datang dari merata-rata negeri ada dari Sarawak, Sabah, Kedah pendek kata seluruh Malaysia.. Nak minta resepi ke, nak datang ke tempat mereka ke hanya calling-calling jer.. Best kan ukhwah dirapat-rapatkan? Selalu nya ada road tour 'Teh Tarik Session' kira ala-ala buat potluck berkumpul ramai-ramai dan berkongsi pengalaman dengan kengkawan yang berjaya dan memberi kata semangat untuk melakar kejayaan.

Mereka memang outstanding habis! Kaum bapa dan anak-anak pon boleh turut sama. Selain itu, produk Shaklee pun bagus dan sangat berkesan serta semulajadi jadi tiada masalah la nak jual sebab ramai orang yang dah dapat kesannya yang baik. Haaa lagi satu tak semestinya jual produk je tau. Bila terjumpa ibu-ibu yang mempunyai masalah penyusuan, masalah sukar dapat anak dan hamil memang rancak la berbual sebab seronok share dengan pengalaman sendiri.

Amalan rohani seperti zikir, tahajjud, dhuha dan lain-lain lagi juga amat dititik beratkan. Insyallah dunia akhirat dapat. Jadi korang nak join tak kumpulan saya yang best ni? Kalau nak boleh terus hubungi saya di 016-668482..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in