ADAKAH SHAKLEE KURANG BERKESAN DAN TIDAK SESUAI UNTUK ANDA?

Sesetengah orang yang menggunakan Shaklee kelihatan kurang berkesan dan tidak sesuai dengan tubuh seseorang hingga terdapat pelbagai kesan buruk apabila mengamalkan Shaklee. Adakah produk Shaklee tidak sesuai dengan anda? 

Kebanyakkan pengguna Shaklee yang mengamalkan Shaklee membeli dengah HARGA MURAH GILER rata-ratanya tidak mendapat konsultasi yang betul daripada pengedar sah Shaklee. Pengedar Sah Shaklee jenis ini hanya mementingkan keuntungan. Mereka hanya ingin mengejar bonus menjual produk tanpa mengambilkira kesan terhadap pelanggan. 

Rata-rata pelanggan bermasalah yang saya temui kebanyakkannya tidak mendapat konsultasi yang betul dan menyalahkan produk Shaklee. Tahukah untuk mengambil apa sahaja suplemen samada Shaklee atau apa sahaja termasuk ubat-ubatan memerlukan perskripsi yang betul? Ia ibarat kita minta ubat Gastrik di klinik dan klinik memberi sahaja tanpa aturan makan ubat dengan betul. Agak-agaknya apa yang berlaku pada pesakit terbabit?

Harga yang di tawarkan haruslah berpatutan dengan apa yang kita dapat. Terus terang saya cakap, saya memang tidak menjual produk shaklee dengan harga ahli atau harga bawah harga ahli kerana saya amat mementingkan mutu perkhidmatan perundingan saya. Setakat ini pelanggan saya tidak pernah merungut tentang produk Shaklee kerana mereka mendapat khidmat rundingan dari saya kelas pertama. Malah mereka repeat kembali membeli. Saya adalah pengedar Sah shaklee yang bertanggung jawab.

Tahukanh anda Omega Guard tidak boleh diambil oleh pesakit yang mengambil ubat mencairkan darah (Wafrin)? Tahukah anda pesakit SLE (Lupus) tidak boleh mengambil Alfalfa? Jadi sila berhati-hati dan carilah pengedar sah Shaklee yang betul-betul bertanggung jawab.

Jika anda ingin mendapat khidmat rundingan saya boleh sahaja tetapi anda perlu membeli produk terlebih dahulu dengan saya. Khidmat rundingan saya hanya eksklusif untuk pelanggan saya sahaja.

Jika anda ingin membeli produk shaklee dengan harga yang murah boleh sahaja. Daftar keahlian Shaklee dan anda akan menikmati 20% diskaun untuk semua pembelian produk Shaklee seumur hidup.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in