PROMOSI KOLAGEN UNTUK KULIT CANTIK SAH SEHINGGA 31 DISEMBER 2014

Saya rasa jika anda mengidam sangat-sangat nak kulit cantik sambil dapat keahlian Shaklee secara PERCUMA inilah masanya! Kenapa saya cakap macam tu? Bulan ini secara drastiknya Shaklee buat tawaran berganda beli 3 kotak kolagen PERCUMA 1 kotak Collagen Shaklee. Jika anda merasakan tawaran ini kurang menarik cuba baca ni.


Shaklee tidak akan mengadakan sebarang promosi atau menjual kolagen pada tahun 2015 kerana Collagen Shaklee akan dihentikan jualannya buat sementara waktu untuk proses pendaftaran produk. Selalunya proses pendaftaran produk mengambil masa 9-12 bulan. Kira macam Sustained Released VitaC 500mg dulu. Dekat 2 tahun tiada dipasaran. Hampir penasaran pelanggan-pelanggan ku. Hehehe.. 


Jika korang memang sangat menjaga kecantikan wajah dan tubuh memang ini lah masanya untuk merembat peluang yang ada. Kumpul stok untuk setahun. Kerlas gituww. Hehe.. Jom terjah apakah kandungan yang berada di dalam Collagen Shaklee dan khasiatnya:

Collagen Shaklee diperbuat daripada sisik ikan merah dari laut dalam yang mempunyai kadar elastik yang tinggi. Ibaratnya jika kita bela kambing, antara kambing yang di bela dan dibiarkan di dalam kandangdan di beri makan dengan kambing yang di biarkan secara sendirian mencari makanan. Sudah tentu kambing yang di biarkan bersendirian mencari makanan tubuhnya lebih sihat bagus di ambil susunya. Samalah macam ikan di dalam laut dalam mereka servive untuk terus hidup. 


Selain itu, Collagen Shaklee antara Colagen yang paling halus dan paling mudah diserap tubuh. Haaa... jangan tak tahu collagen lain yang murah dan selalu kita beli di pasaran kebanyakkannya TIDAK HALAL tetapi jika Collagen Shaklee dah tentu ia HALAL kerana ia diambil dari sisik ikan merah.

Khasiat Collagen Shaklee ialah:

  • Mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
  • Melembabkan kulit bagi orang yang mempunyai kulit kering 
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan kulit
  • Melicinkan kulit
  • Menggalakkan pertumbuhan kulit, rambut dan kuku yang sihat
  • Menganjalkan punggung dan payudara
  • Menghilangkan jeragat dan jerawat
  • Menghilangkan garis-garis halus
  • Menghilangkan lebam bawah mata
  • Memberikan keselesaan pada lutut dan sangat sesuai untuk orang tua yang selalu sakit lutut kerana Collagen shaklee melindungi rawan daripada haus.
Berikut ini adalah testimoni pengguna yang sangat sukakan Collagen Shaklee:

Testimoni 1:

Testimoni 2:

Testimoni 3:


Testimoni 4:



TAWARAN INI SAH SEHINGGA 31 DISEMBER 2014 SAHAJA! JANGAN LEPASKAN PELUANG INI!

Jika anda berminat sangat-sangat dengan promosi ini dan nak dapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA sebab nak beli produk Shaklee dengan harga murah, boleh je klik link ini untuk pendaftaran keahlian Shaklee secara online:

9 comments:

  1. sekarang mai bancuh jer tak perlu nak pening kepalakan heeee

    ReplyDelete
  2. Sayang sekali kalau anda lewatkan promosi collagen powder bulan ini, kerana ianya sangat berbaloi untuk didapatkan. Apalagi mulai awal januari hingga hujungvtahun 2015 stok collagen tidak ada dipasaran. Jadi...dapatkan segera selagi ada stok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lambat-lambat nanti melepas..hehe.. Awet muda di tahun baru..

      Delete
  3. meriha betul shaklee nie..selalu buat promosi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shaklee nak orang sihat dan cantik.. kena sokmo buat promosi..

      Delete
  4. kena tambah stok kat rumah ni utk bekalan diri sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang nak tambah stok utuk setahun ni mak jemah.. nak kasi laki tak berkelip.. hehe..

      Delete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in