CARA HILANGKAN CONTENG DI DINDING

Anak-anak yang baru nak membesar ni memang pantang bila nampak dinding kosong, memang laju je tangan nak menconteng dinding. Menzahirkan idea kreatif katakan. Sesak nafas tau!

Memula pada awal pembabitan derang dengan pensel dan pen ini, saya dah sediakan kertas dan drawing paper untuk derang menterjemahkan idea mereka tetapi tidak jalan. Maka tercalarlah dinding-dinding rumahku. Jadi bagi menyelesaikan masalah ini saya menggunakan Basic-H Shaklee untuk menyelesaikannya.. Tadaaa!!!


Selesai masalah! Jangan risau Basic-H Shaklee ini diperbuat daripada bahan semulajadi, tiada toksin, kepekatan berganda dan ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa. Jadi tiada masalah jika anda mempunyai masalah ekzema.


Selain daripada menghilangkan contengan di dinding, ia juga boleh digunakan untuk mencuci lantai, bilik air, tingkap dan menghilangkan gris (minyak) lepas memasak. Mudahkan! Memang jimat superberganda kerana sebotol Basic-H Shaklee mampu menghasilkan 48 gelen bancuhan yang selamat dan bebanar-benar berkuasa. 

Jika anda ingin membeli Basic-H Shaklee sila klik disini:

Saya ingin membeli Basic-H                                    

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in