SET BERSALIN SHAKLEE BUDGET

Set Bersalin Shaklee Budget



Amalan berpantang sangat dititik beratkan oleh masyarakat kita. Bersauna, bertungku dan berurut sememangnya menjadi kemestian setiap ibu bersalin. Ia bertujuan untuk mengekalkan kesihatan dan tahap keintiman setelah habis berpantang. Namun bergitu pada masa kini amalan berpantang seringkali dipandang remeh oleh golongan muda masa kini. Ada yang cukup hari atau habis nifas sahaja dah mulai 'bersama'. Dalam hal ini kerjasama dan kefahaman suami sangat diperlukan. Ye memang apabila seorang suami memanggil isteri maka hukumnya wajib untuk memenuhi tetapi pernah kah anda terfikir bahwa tubuh isteri telah mengalami suatu perubahan yang sangat besar dan memerlukan penjagaan rapi. Mengandung dan melahirkan adalah suatu proses alami yang sangat memenatkan. Hampir keseluruhan sistem dalaman dalam tubuh isteri berubah. Penyerapan zat-zat penting di dalam tubuh perlu di ganti balik. Walaupun setelah habis berpantang ada juga ibu-ibu yang mengadu badan sakit-sakit dan lemah anggota badan. Ini adalah kesan daripada penjagaan semasa berpantang sambil lewa dan cara pemakanan yang tidak seimbang. Untuk suami-suami yang kasihkan isterinya, hadiahkanlah isteri anda Set Bersalin Shaklee Fullset atau jika mempunyai kekangan kewangan anda boleb mencuba Set Bersalin Shaklee Budget. Harganya mampu milik berbanding dengan pengorbanan seorang isteri mengandungkan dan melahirkan anak kita.

Di dalam Set Bersalin Shaklee terdapat VitaC, Bcomplex, Vitalea dan Zinc. Suplemen-suplemen ini membantu memulihkan tubuh dengan cara menggantikan zata-zat yang hilang semasa proses mengandung. Peranan VitaC ialah untuk meningkatkan sistem immune tubuh seseorang. Selain dari itu ia juga membantu mempercepatka luka cepat sembuh. Peranan Bcomplex pula ialah untuk menghindari daripada meroyan atau 'monday blues' pada ibu bersalin. Meroyan berlaku apabila ibu tidak dapat menyesuaikan diri dengan situasi baru dan merasakan mereka gagal menjadi seorang ibu. Pada masa ini sokongan suami dan kaum keluarga yang terdekat sangat penting. Bantulah isteri anda menguruskan anak. Pada awal kelahiran selalunya bayi akan menangis di malam hari. Ini kerana bayi tidak biasa dengan keadaan sekeliling yang baru bagi mereka. Manakan tidak di dalam rahim ibu, keadaanya tenang dan aman tetapi di dalam dunia sebenar keadaannya bising, sejuk dan menakutkan. 

Fungsi vitalea pula membantu menggantikan semula darah yang banyak hilang semasa proses kelahiran. Ada dikalangan kita memakan bahagian dalaman anggota haiwan sebagai penambah darah tetapi tahukah anda di dalam hati dan limpa haiwan itu terdapat segala toksin? Fungsi hati ialah menapis segala toksin di dalam tubuh. Manakala fungsi Zinc Complex pula mempercepatkan lagi proses penyembuhan luka. Gabungan keempat-empat suplemen ini perlu diambil kerana ia melengkapi satu sama lain asas suplemen.


Set ini sangat sesuai diambil jika anak mengidap kuning kerana ia tidak menggunakan sebarang herba. Untuk makluman lanjut, anda boleh terus hubungi saya:

Pn. Ain 016-6684762 (sms, wassap, call)
ID: 881668

1 comments:

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in