RAHSIA HILANGKAN PARUT PEMBEDAHAN

Parut akibat pembedahan memang amat menjengkelkan. Tidak hanya untuk ibu bersalin secara pembedahan tetapi termasuk pembedahan lain seperti pembedahan hati, jantung, appendiks dan lain-lain. Terdapat juga krim untuk mengurangkan kesan parut pembedahan tetapi parut masih kelihatan.

Cara Hilangkan parut dengan Shaklee

Saya bersalin secara pembedahan dan pernah melakukan pembedahan membuang appendiks. Memang tak cantik pon parut tu. Saya nak share produk yang saya ambil untuk hilangkan parut pembedahan. Saya mengamalkan pengambilan Energizing Soy Protein + VitaC + Zinc. Hasilnya memang awesome!! Parut hilang, strechmark hilang, parut lama pun hilang.. Hehe.. En. Suami pon heran bin takjub tengok kesan parut hilang.


cara hilangkan parut dengan Shaklee

Energizing Soy Protein- Memperbaiki kesan kulit yang rosak dan menggantikan kulit yang baru lebih cantik dan gebu. Ia juga membekalkan 9 asid mino yang tidak dapat dibekalkan oleh tubuh. Jangan risau! ESP adalah soya yang selamat kerana ia Non-GMO iaitu soya yang tidak diubahsuai genetiknya... Ibarat kekacang soya yang ditanam di belakang rumah petik dan terus di proses di mesin pembuat soya!

Petua kulit licin dengan Shaklee


VitaC- Membantu mencantikkan dan mempercepatkan kehilangan parut. Menjadikan kulit lebih lembut dan anjal serta meransang pembentukan kolagen. Yang paling penting ia melambatkan penuaan. Awet muda gituww!
hilangkan parut pembedahan dengan shaklee

Zinc- Memperbaiki kesan parut secara dalaman.

Hasilnya memang mabelessss!!! Jika anda ingin menempah sila hubungi 016-6684862 Ain Ridzuan.

Anda mungkin berminat:

1 comments:

  1. terimakasih atas informasinya gan, saya mencari informasi tetang jerawat yang selalu mengganggu penampilan wajah.
    .

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in