CARA HILANGKAN STRETCH MARK LEPAS BERSALIN


Kebanyakkan wanita mengandung akan mengalami strech mark. Stretch mark adalah regangan kulit yang berlaku semasa mengandung. Ia terjadi akibat bayi membesar di dalam perut atau mengandungkan bayi kembar. Kawasan yang selalu terjadi stretch mark ialah punggung, peha dan payudara. Kesan stretch mark boleh dikesan mulai trimester ke 2 hingga trimester ke 3 kerana bayi membesar dengan pantas dan memerlukan ruang yang lebih besar.

Stretch mark berpunca daripada kesan regangan tisu kulit yang menyokong mulai menganjal. Ia boleh dikesan melalui warna kulit bertukar menjadi sedikit merah kecoklatan, merah jambu, ungu atau coklat gelap bergantung kepada kulit anda. Walaupun telah melahirkan anak beberapa bulan, stretch marks masih juga akan kelihatan dengan warnanya semakin pudar.

Sebab Stretch Mark ialah:

Kenaikkan badan secara mendadak, mengandung bayi kembanr dan mempunyai air ketuban yang banyak.

Cara Menghalang Stretch Mark:

Tiada cara yang khusus untuk menghalangnya tetapi berdasarkan pengalaman ibu-ibu mengandung mereka menggunakan krim atau minyak zaitun bagi mengurangkan kesan regangan itu.

Cara merawat Stretch mark:


Pengambilan Energizing Soy Protien - Pengambilan Energizing Soy Protien secara berterusan akan mengurangkan kesan regangan kerana ia merupakan sumber protien yang asli dan salah satu perkara yang paling penting untuk memperbaiki sel-sel dan kulit yang telah rosak ialah protien.




Collagen Powder - Membekalkan kolagen yang tinggi dan mempunyai kadar penyerapan yang  tinggi dengan hanya 1000 Dalton jisim molekul. Collagen Powder Shaklee adalah kolagen yang diperbuat daripada sisik ikan merah laut dalam yang boleh menahan tekanan sehingga 20 paun menjadikan ia kolagen yang lasak.

Untuk order klik disini:


Mahu harga jimat dengan jadi ahli?
Anda mahu daftar ahli Shaklee dan ingin mengetahui bagaimana daftar ahli Shaklee? Klik disini.. 


Untuk pertanyaan lanjut dan konsultansi boleh terus hubungi saya:

Saya adalah agen Shaklee anda!!

Call/sms/wassup: Pn. Ain (016-6684862) ID:881668

FB: Sila add saya dahulu sebagai friend Ain Ridzuan, kemudian hantar mesej ke www.facebook.com/messages/

FB Fanpages: Set Bersalin Shaklee untuk mengetahui promosi terkini

Setiap pembelian daripada saya layak mendapat:

:) Jadual pemakanan PERCUMA

:) Konsulatasi Ekslusif PERCUMA

COD di sekitar Subang Bestari, Kota Damansara, Petaling Jaya, Sungai Buloh, Shah Alam, Pelabuhan Klang, Klang. Penghantaran melalui pos ke seluruh negara (Malaysia, Indonesia, Brunei).

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in