BUAT DUIT DENGAN SHAKLEE





Tengah bulan je dah garu kepala apabila anak tiba-tiba anak minta makan Burger King! Tunggu ayah dan ibu gaji ye nak.. Bila pergi shopping complex je, anak2 mesti pergi ke bahagian mainan.. Tak dapat je berguling-guling.. macam-macam ibu-bapa yang berikan asalan yang tidak releven kepada anak… ye, memang tak baik manja kan anak takut spoil nanti! Tapi cuba banyangkan tiba-tiba mak ayah kita sakit dan perlukan RM 60,000.00 untuk pembedahan segera. Mana nak cari duit dalam masa singkat tu… lagi-lagi bila si anak tu hanya kerja biasa-biasa je. Bayangkan apa perasaan mak ayah kita… derang akan cakap ‘ x pe lah nak, duit tu boleh simpan untuk perbelanjaan cucu nanti.. Mak ni pon dah tak lama lagi ni.. Sedih plak bila orang yang kita sayang cakap macam tu..

Lepas tu mulalah gelabah nak cari kerja partime buat tambah duit sikit-sikit. Itu saya dulu. Tapi sekarang Alhamdulillah dah tak perlu pening-pening nak budget duit. Ok, jom kita nengok ape yang best sangat buat duit dengan Shaklee ni..

Kenapa perlu jadi Ahli Shaklee?

Tidak perlu modal
Tidak perlu modal beribu-ribu ringgit. Tidak perlu membuat pinjaman. Hanya yuran keahlian sebanyak Rm 65 +10 postage, RM 65 + 20 postage (Sabah Sarawak) seumur hidup dan tidak perlu renew setiap tahun.

Tidak perlu simpan stok berlambak-lambak kerana nak kumpul point. Customer order/ bank in duit baru order online dan Shaklee akan hantarkan melainkan kalau anda dah ada pelanggan sedia ada barulah boleh kumpul stok dan cepat sampai kepada pelanggan

Sistem Shopping Online!! Tak payah nak tunggu dan beratur. Hanya online sahaja dah boleh dan Shaklee hantarkan barang untuk anda. Nak semak tracking number pon boleh. Untuk suri rumah yang buat bisnes di rumah, tak perlu berpeluh-peluh nak bawak anak seramai 10 orang tu pergi pejabat pos nak hantar barang. Nak tau tak ada Pengedar Shaklee yang duduk di luar Negara tetapi pelanggan di Malaysia. Senangkan?
Kalau nak buat partime juga bole.. hanya perlu buat blog cantik-cantik, buat Fanpage Facebook pastu iklan order dan tunggu orang datang beli.

Tiada konsep mengkayakan upline sebab dalam Shaklee siapa yang usaha lebih dia akan dapat lebih..  Ramai downline yang lebih berjaya dari upline.. Sebab apabila downline mencapai sehingga 3000 uv maka dengan automatiknya upline akan terputus talian dengan downline tidak akan dapat bonus dari downline nye (Adilkan?) Kalau upline goyang kaki tak dapatlah bonus…

Apa yang anda boleh dapat kalau mendaftar dibawah saya?

Coaching secara personal dan group SAMPAI BERJAYA. Kami akan membantu ada dari segi motivasi, marketing skill seperti cara buat bisness online dengan blog dan facebook. Amalan rohani juga sangat penting. Ini memang sangat ditekankan dalam group kami. Dunia perlu seiring dengan akhirat.

Akan dimasukkan di dalam secret group (kumpulan sokongan) dimana kami saling bantu membantu, saling memotivasi (tiada istilah cemburu dia dapat sale lebih! Sebab pada kami rezeki adalah daripada Allah kita yang perlu berusaha mendapatkannya).. Terdapat juga secret group untuk para pelanggan dengan testimoni-testimoni dan berkongsicerita/pengalaman menggunakan produk Shaklee.

Teknik nak naikkan SEO, FB Ads, blogging adalah perkara asas yang kami akan ajar. Ada yang dah bertahun buat blog tapi takde siapa pon yang tahu. Kami akan ajar bagaimana cara nak blog kita antara yang hit di halaman Google.

Segala bentuk coaching adalah dalam bentuk online. Tidak perlu tinggalkan anak-anak dan balik larut malam. Cuma kadang-kadang akan dilakukan kelas MAGIC yang diadakan dimana-mana tempat yang bersesuaian tetapi tetap boleh bawa suami/isteri dan anak-anak.
Jaminan Shaklee dimana produk ini 100% SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI.

Apa yang Shaklee tawarkan pada anda?

Shaklee tawarkan bonus Cash Rebate dengan minima pembelian 150 uv (RM 25++) keatas sehingga setengah juta sebulan. Ada seorang Leader dari group kami berpendapatan 500k-600k SEBULAN!! Bayangkan!

Shaklee menawarkan Cash Reward kepada ahlinya yang mengumpul sekurang-kuranya 150 uv keatas dalam masa sebulan dan dibayar pada setiap 14 haribulan. Bestkan! Orang lain tengah kering tiada duit masa tengah bulan kita pula poket tengah kembung..

Shaklee juga menawarkan Car Bonus dan Insentif Pelancongan yang mana ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee dengan layanan 5 star. Hanya perlu bawa badan aje.. Boleh bawa satu family tapi kene rajin la..
Kalau hari-hari goyang kaki buat kerja 2-3 hari tak dapat la..hehe

Jadi apalagi! Jom daftar ahli Shaklee dengan saya bagi melakar impian besar!!


Ini adalah gambar saya di National Conference 2013 lalu di Sunway Resort Convention Center bersama rakan-rakan Shaklee yang lain. Nengok tu siap boleh bawa anak-anak lagi..

Nak tahu lebih lanjut?

Anda boleh terus hubungi saya di talian 016-6684862 (Pn. Ain) atau tinggalkan mesej di kedaivitaminsemulajadi@gmail.com (saya akan hubungi anda secepat yang mungkin)..


11 comments:

  1. jpin join cepat jd ahli shaklee
    http://metrobestmom.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Daftar jgn xdaftar..rugi siapa x cuba dapatkan free membership.

    www.iras-secret-of-healthy-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dari side income jadi main income..seronok sangat daftar jd ahli Shaklee yang pada mulanya hanya untuk maintain kesihatan..tak sangka boleh jadi sumber pendapatan

    ReplyDelete
  4. pilihan terbaik jom join shaklee!

    http://bijakvitamin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...rasa beruntung ditakdirkan utk jadi ahli shaklee...hehe..

    http://ceritadimtiyazcorner.blogspot.com/2014/07/cara-jadi-ahli-shaklee-dengan-mudah.html?m=0

    ReplyDelete
  6. Best jadi ahli Shaklee ni.. Sangat berbaloi.. Keahlian seumur hidup pulak tu.. Kesihatan pun terjaga..
    Jom jalan2 kat blog Saya lak..

    http://mamanoufal.blogspot.com/2014/04/keahlian-shaklee.html?m=1

    ReplyDelete
  7. Untung lah dah la dapat vitamin..dapat reward macam2 pulak..besnya.

    http://zairulakmaldaylife.blogspot.com/2014/04/cara-nak-jadi-ahli-shaklee.html

    ReplyDelete
  8. Nak makan sendiri...
    Nak bagi mak ayah @ familia
    Nak wat bisnes...
    Bolehhhhh semuanya ;-)
    Sihat Ceria Bersama ^_^

    http://supplemensemulajadi.blogspot.com/search/label/Daftar%20Pengedar%20Shaklee

    ReplyDelete
  9. Jom daftar ahli skrng

    http://mamalifna.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
Copyright © Sweet Mom Blog | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in